Τρίτη 13 Μαΐου 2008

Print this post

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΣ

Να ξεκινήσω αυτό το post με μια ρητορική ερώτηση: Υπάρχει πιθανότητα οι βουλευτάδες και οι πολιτικάντηδες που έχουμε στο κεφάλι μας να μείνουν χωρίς βενζίνη; Μπα! Δεν το πιστεύω.
Να συνεχίσω με άλλη μία πιο κουφή απορία: Υπάρχει περίπτωση να πληγούνε από την ακρίβεια; (Ώρες - ώρες μου ξεφεύγουν κάτι μαλακίες...!!!) Ούτε μία στο απειροστοεκατομμύριο.
Τι να περιμένουμε από 300 ανδρείκελα και τα παρατρεχάμενα τσιράκια τους που βλέπουν ότι η χώρα πάει από το κακό στο χειρότερο και αυτοί ζούνε στην κοσμάρα τους. Το μόνο που τους νοιάζει είναι οι γαμωπαρατάξεις τους και τα γαμωκόμματα τους. Αντί να σκύψουν το κεφάλι και να σκεφτούνε κάτι για το γενικό καλό αυτοί αυνανίζονται και με τα δύο χέρια. Είπαμε... πολιτικοί είναι και θα κλέψουν και θα πούνε ψέματα και θα κοροϊδέψουν. Αυτό γίνεται σε όλες τις χώρες, αλλά οι δικοί μας είναι GRAND ΤΡΟΜΠΕΣ. Κάνουνε πράξη το απόλυτο τίποτα.
Δεν τους ενδιαφέρει τίποτα και αυτό το απέδειξαν εμπράκτως πριν μερικές μέρες όταν έγινε συνεδρίαση στη βουλή για την ακρίβεια... Τα 9/10 ούτε που συγκινήθηκαν έστω και να δηλώσουν παρών... έτσι για τα μάτια του κόσμου... για το γαμώτο βρε αδερφέ... Που θα πάει... δε θα έρθουνε εκλογές; Ας μου χτυπήσουνε πάλι την πόρτα αν τολμάνε. Θα φάνε σιχτίρισμα που θα πάει καπνός.
Το μόνο που συμφωνούνε όλοι είναι όταν ψηφίζουν για να δώσουν αύξηση στον εαυτό τους τα τομάρια.
Τι να περιμένουμε όταν ο Αλαβάνος που υποτίθεται ότι είναι αριστερός είναι ο πιο πλούσιος βουλευτής; Κομμουνιστής με δεξιά τσέπη. Ο Παπανδρέου με μισά ελληνικά πάει να κάνει αντιπολίτευση του κώλου στην κυβέρνηση του Καραμανλή που πάει από το κακό στο χειρότερο. Ο Γεωργιάδης από το ΛΑ.Ο.Σ. ονειρεύεται να μιλάμε αρχαία ελληνικά και να φοράμε χιτώνες. Η Παπαρήγα παραμένει η Τσιτσιολίνα του Πανούση. Για τελευταίο άφησα τον Τσίπρα στον οποίο όλοι βασίζονται εξαιτίας του νεαρού της ηλικίας του. Αν είναι δυνατόν να βασιστώ σε κάποιον μόνο και μόνο επειδή έχει μικρή ηλικία. Ξυσ' τ' αρχίδιασ' που λένε και στο χωριό της μάνας μου.
Ειλικρινά υπάρχουν ακόμη άτομα που εμπιστεύονται αυτή τη σάρα και τη μάρα της βουλής; Αν ξέρετε έστω και έναν να του πείτε εκ μέρους μου ότι είναι για το πέος (κοινώς για τον πούτσο).
Άι σιχτίρ απογευματιάτικα! Και πάρτε το χαμπάρι: ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΚΡΑΤΙΑ.

buzz it!

11 σχόλια:

  1. Δεν είναι φουρτούνιασμα Γιάννη. Μια μίνι καταγραφή του πολιτικού γίγνεσθαι στην Ελλάδα. Όσο για τα μπενιλίκια τα θεωρώ απαραίτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ να πω ότι βλέπω ιδιαίτερο φουρτούνιασμα για κάποιον που αναφέρεται στο Ελληνικό πολιτικό γίγνεσθαι. Σεμνό τον βρίσκω τον hackaday ...

    @hackaday
    Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου.
    Όχι μόνο συμφωνώ αλλά και επαυξάνω ... δείτε εδώ φουρτούνιασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @grbase Όντως κάνω επίδειξη σεμνότητας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χακαντέϋ
    αυτό δεν είναι επίδειξη σεμνότητας αλλά επίδειξη τύφλας και υποτέλειας και ραγιαδισμού και βλακείας.
    Μπράβο! Ωραία τα είπες! Συγχαρητήρια!
    Όμως δεν καταλαβαίνεις ρε τύπε ότι σας φτιάξανε τα μπλογκς μόνο και μόνο για να εκτονωνόσαστε εκεί μέσα και να αφήνετε ήσυχους αυτούς τους βρωμοβουλευτές και τους παρατρεχάμενούς τους να σας κλέβουν και να σας κρατάνε υπόδουλους;
    Γράφε βλάκα,λένε από μέσα τους,γράφε ηλίθιε κι εγώ σε...γράφω...
    "Τι να κάνω" θα ρωτήσεις,όπως ρωτάνε συνήθως σε τέτιες περιπτώσεις οι γελοίοι τύποι.
    Μα το τι θα κάνεις,εσύ και οι άλλοι "συμφωνούντες μαζί σου", δε θα στο πω εγώ,θύμα! Θα το βρεις μόνος σου όταν αφήσεις τα γραψίματα στα μπλογκς και ΣΚΕΦΤΕΙΣ!
    Ποιος ξέρει πόσω χρονώνε είσαι, μα ακόμα δεν έχεις μάθει ότι το να λες, κανέναν από τα τομάρια εκείνα δεν ενοχλεί-τουναντίον τρίβουνε τα χέρια τους να σας βλέπουνε να ΛΕΤΕ.
    Η ΠΡΑΞΗ τους καίει-αυτήν φοβούνται-αυτήν για να μην κάνεις σε έχουνε βάλει να λες.
    "Λέγε χαζέ, μόνο μην απλώσεις να μας πάρεις κάτι από κείνα που σου 'χουμε κλεμμένα", αυτό λένε οι κύριοι αυτοί.
    Δεν ξέρεις εσύ όμως ότι παίζεις το παιχνίδι τους...και πώς θα το ΄ξερες με τέτιο μυαλό που κουβαλάς...
    Τι έχεις να πεις; Ή θα καταχωνιάσεις το σχόλιό μου να μη το δει κανείς;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλοι πίσω από την ανωνυμία λένε ότι θέλουν. Έτσι και εσύ. Άντε και δε σ' αρέσουνε τα blogs. Εσύ γιατί χάνεις το χρόνο σου διαβάζοντας τα και αφήνοντας σχόλια; Φάσκεις και αντιφάσκεις ρε βλήμα. Ως εκεί φτάνει η νοημοσύνη σου. Αναιρείς αυτά που λες ότι πιστεύεις μέσα σε δευτερόλεπτα. Είμαι 34 αν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ η ηλικία μου και σίγουρα δεν ξέρεις πως αντιδρώ σε όλα αυτά που αναφέρεις και δεν έχω λόγο να σου δώσω αναφορά. Το σχόλιο σου δεν πρόκειται να αφαιρεθεί.
    Για πρότεινε και εσύ κάποιο τρόπο αντίδρασης. Μάλλον δε θα έχεις να προτείνεις κάτι γιατί θα το έκανες ήδη αν είχες. Η γελοιότητα σου δεν έχει όριο. Γράφεις και βρίζεις ανώνυμα. Και εγώ ανώνυμα γράφω αλλά δεν κάνω προσωπική επίθεση βρίζοντας κάποιον επειδή δε συμφωνώ μαζί του. Θα πω τις απόψεις μου αλλά δε θα βρίσω επειδή διαφωνώ.
    Τέλως πάντων ...αρκετή αξία σου έδωσα και αφιέρωσα και χρόνο για να σου απαντήσω. Αν δε σ'αρέσει το blog τότε πάρε τον ΠΟΥΛΟ και μην ξαναμπείς.
    Μπάζο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Χαναντέϋ

    Μου λες ότι κι εγώ μπαίνω στα μπλογκς. Όποιος θέλει να ξεβουλώσει το νεροχύτη βάζει το χέρι του μέσα στα βρωμόνερα.
    Μου λες ότι όλοι πίσω από την ανωνυμία γράφουν ό,τι θέλουν. Το θέμα είναι αν αυτά που γράφουν είναι σοβαρά, αν αντέχουν στην κριτική, αν προσφέρουν τίποτα σε κάποιον ή είναι μόνο ένα χαχαχα για να περνάει η ώρα.
    Μου λες πως δεν μπορώ να ξέρω εγώ πώς αντιδράς σε όλα αυτά που γράφεις. Αν όμως κάνεις εκείνο που πρέπει, τότε γιατί-για ποιο σκοπό άραγε γράφεις αυτά που γράφεις; Μου είναι ακατανόητο.
    Και συμφωνώ ότι δεν είσαι αναγκασμένος να μου δώσεις αναφορά, όμως δεν έχω άλλον τρόπο να αντιδράσω παρά σε ό,τι βλέπω να γράφεις.
    Ότι το σχόλιό μου δεν αφαιρέθηκε το βλέπω.
    Λες ότι βρίζω. Δε βρίζω. Διαπιστώνω από όσα διαβάζω, ή λέω τι θα λένε εκείνοι για όσα κάνεις. Η μόνη «βρισιά» μου θα μπορούσε να πεις ότι είναι όταν σε αποκαλώ «γελοίο τύπο» και όταν λέω κάτι για «το μυαλό που κουβαλάς»-μα και γι αυτά δεν έχω κάποια δικαιολογία άραγε, σύμφωνα με όσα είδα να έχεις γράψει; Σε κάθε περίπτωση όμως, παίρνω πίσω και ζητάω συγνώμη για τις «βρισιές» μου αυτές.
    Γέλασα (και το λέω πραγματικά και όχι με σαρδόνιο γέλιο ή ειρωνικό) όταν διάβασα ότι εσύ δεν βρίζεις…μα δεν κάνεις και τίποτε άλλο όταν μιλάς για τους λεχρίτες εκείνους…Και τους αξίζουν και αυτές και άλλες τόσες «βρισιές». Και το πάθος που έχεις εναντίον τους είναι που με έκανε να σου γράψω- γιατί είναι κρίμα τέτοιο πάθος να αναλίσκεται σε «βρισιές» μόνο. Αν σου πω ότι μου έδωσες μεγάλη χαρά με ό,τι τους σούρνεις, δεν είναι ψέματα. Μα να, τι βγαίνει με αυτό; Και μάλιστα αν κάποιος από αυτούς (βλέπεις πως ούτε την ιδιότητά τους δε θέλω να πω να μη μαγαρίσω το στόμα μου) έβλεπε το μπλογκ αυτό, θα χαιρότανε να μας βλέπει να «μαλώνουμε».
    Γι αυτό θέλω να καταλήξω ότι εγώ, αν θελήσεις να συνεχίσεις την κουβέντα μαζί μου, με ευχαρίστηση θα το κάνω, όχι όμως για να «βριζόμαστε» μεταξύ μας, αλλά για να σκεφτούμε τι διάολο μπορεί να γίνει ώστε να κλείσει αυτή η μόνιμη πληγή της χώρας, του λαού. Αν δε συνεχίσει η κουβέντα μας, τότε σου εύχομαι όλα καλά στη ζωή σου και μένω με τη χαρά ότι κι άλλος ένας έχει καταλάβει τι βρώμα είναι η Βουλή, οι βουλευτές, οι υπουργοί και όλα εκείνα τα κομματόσκυλα όποιου Κόμματος που τρώνε από τις σάρκες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό χώρο και γι' αυτό το λόγο νιώθω ελεύθερος να λέω ότι θέλω γι' αυτούς.
    Πρότεινε κάποια λύση. Εγώ προτείνω (και το κάνω) να γίνονται συζητήσεις όχι στο internet αλλά στο έξω κόσμο με όσους είναι θύματα και φοράνε παρωπίδες και ακολουθούνε τυφλά ένα κόμμα.
    Για να γίνει σωστό κράτος η Ελλάδα πρέπει και οι απλοί πολίτες να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας. Οι έλληνες είμαστε λίγο για τον πούτσο. (Αν δε βρίσω θα σκάσω, αυτός είμαι τι να κάνω...)
    Η αφύπνιση του κόσμου είναι το κλειδί αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να γίνουμε πιο υπεύθυνοι.
    Το internet είναι εργαλείο και τα blogs βοηθάνε. Αν δεν υπήρχε το παρόν blog δε θα μιλούσαμε τώρα. Είναι ένας τρόπος συσπείρωσης. Για αρχή καλό είναι από το τίποτα. Προσωπική μου γνώμη, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δουλειές...
    Βρίζε Χακαντάϋ-όποιος βρίζει είναι αυθόρμητος και ΑΓΝΟΣ.
    Γνώμη μου τώρα: Αφύπνιση του έλληνα είναι ΑΔΥΝΑΤΗ. Διακόσα χρόνια τώρα αυτός κοιμάται. Η μόνη ελπίδα είναι να τον βάλουμε να κάνει κάτι σε υπνοβασία όντας.
    Και μιας και πάλι με ρωτάς,να για παράδειγμα τι να κάνουμε: Το πέταγμα ενός κλούβιου αυγού σε κάποιον υπουργό, το σκάσιμο των λάστιχων του αυτοκινήτου ενός βουλευτή, η αποδοκιμασία όπου τους βρίσκουμε είναι η πρώτη βαθμίδα(όπως κάναμε με τους Γερμανούς-κατακτητές και μάλιστα χειρότεροι δεν είναι τούτοι;)
    Δεύτερη βαθμίδα βλέπω τη δουλειά που κάνουνε οι κουκουλοφόροι-καταστροφή πλήρης κάθε το δημόσιου-γκρέμισμα όλης της Ελλάδας. Μόνον έτσι θα μπορέσουμε να την ξαναχτίσουμε όπως μας πρέπει.(Κάποτε, πέρυσι,κάποια ρεπόρτερ από το ΣΤΑΡ με σταμάτησε στο δρόμο και με ρώτησε τη γνώμη μου για τους κουκουλοφόρους. Της είπα "για αρχή είναι καλή, αλλά πρέπει να γενικευτεί". Με κύτταξε στραβά και πήγε για τον επόμενο που θα της έλεγε αυτό το οποίο και μόνο είχε βγει να καταγράψει)
    Τρίτη βαθμίδα (χοντρικά μιλάω πάντα, έτσι;)ο φόνος "υψηλά ιστάμενων" κρατικών λειτουργών, αρχίζοντας από το γουρούνι τον πρωθυπουργό.
    Και πάντοτε, όπου μπορούμε να μιλήσουμε μόνο, όχι απλά να βρίζουμε (που καλό είναι κι αυτό), αλλά μετά να προτρέπουμε το λαό να εξασκήσει ΒΙΑ. Η Βια θέλει Βία! Αυτό που έγραψες για τη ΒΙΑ των κρατούντων, το ΥΠΕΡΟΧΟ αυτό κείμενό σου, αν το καταλάβαιναν οι έλληνες θα το έκαναν ευαγγέλιό τους και η κατάσταση θα διορθώνονταν αμέσως.
    Όμως σου είπα, κοιμούνται. Και γι αυτό όλα που είπα πιο πάνω.
    Γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σίγουρα όπου δεν πίπτει λόγος πρέπει να πίπτει ράβδος. Μήπως όμως θα πρέπει να αρχίσουμε απ' αυτούς που βρίσκονται πίσω από τις μαριονέτες - πολιτικούς;
    Καλά από τηλεόραση και ειδικά από το Star τι περίμενες; Η λογοκρισία ξεκινάει στην τηλεόραση. Ας τους έλεγες κουτσομπολιά και θα ήσουν πρώτη μούρη στα μεσημεριανά πάνελ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια.
    Βλέπω μιαν υποχώρηση της μαχητικότητάς σου-εγώ δε μιλάω για ράβδο, μιλάω για μαχαίρι!
    Ως για όσους βρίσκονται πίσω από τις μαριονέτες-πολιτικούς, τους επιχειρηματίες εννοείς;
    Αν φύγουν από τη μέση όμως οι πολιτικοί που τα πιάνουν, θα συνετιστούν όσοι τα δίνουν. Μιλάμε δηλαδή πρώτα για το ξακλήρισμα των
    δημόσιων "ανδρών". Γιατί τότε όλα θα γίνουν όπως πρέπει από μόνα τους πια-από το κεφάλι βρωμάει το ψάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;