Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2008

ΕΙΔΕΣ Η Δ.Ε.Η.;

Πριν από τρεις μέρες ανάρτησα ένα post σχετικά με τον τελευταίο λογαριασμό της Δ.Ε.Η. που μου ήρθε και ήταν φουσκωμένος αρκετά (720 ευρά παρακαλώ). Για να μην επαναλαμβάνομαι μπορείτε να δείτε το εν λόγω post κάνοντας κλικ εδώ.
Εν ολίγοις πλήρωσα τον προηγούμενο λογαριασμό σε ένα συμβεβλημένο με τη Δ.Ε.Η. πρακτορείο ΠΡΟΠΟ και ο πράκτορας δεν κατέβαλλε στην υπηρεσία τα χρήματα και ο μετρητής με χρέωσε με σχεδόν 2500 KWh (Κιλοβατόρες) παραπάνω.
Ξεκινάω το λοιπόν σήμερα πουρνό - πουρνό για τα κεντρικά της Δ.Ε.Η. Με το που φτάνω εκεί και λέω τα καθέκαστα τι μου λέει ο τυπάς και μ' άφησε σέκο; Ότι τα λάθη είναι συνηθισμένα και οι υπάλληλοι της ιδιωτικής εταιρίας που καταγράφουν τα ρολόγια μπορεί να μη βλέπουν καλά ή να πατήσουν λάθος πλήκτρο σε κάτι μηχανάκια που έχουν μαζί τους. Ότι να 'ναι με λίγα λόγια!
Και 'γω τι φταίω να τραβιέμαι για ν' αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας; Η απάθεια και ο σταρχιδισμός σε όλο τους το μεγαλείο.
Για το δεύτερο περιστατικό ακούστε τι μου είπαν. Οι άνθρωποι δεν πάνε καλά. Η Δ.Ε.Η. δίνει σε ορισμένα μαγαζιά και πρακτορεία ΠΡΟΠΟ τη σφραγίδα της για να εισπράτουν από τους καταναλωτές τα χρήματα για τους λογαριασμούς των τελευταίων. Ως εδώ καλά. Αυτό βολεύει και τους πολίτες γιατί γλιτώνουν τις ουρές. ΑΛΛΑ... αν ο πράκτορας ή ο μαγαζάτορας δεν καταβάλλει το ποσό στη Δ.Ε.Η. τότε η τελευταία ζητάει τα λεφτά από τον καταναλωτή άσχετα αν ο τελευταίος πλήρωσε και έχει απόδειξη. Ο εκτεθειμένος είναι ο πολίτης. Με λίγα λόγια η Δ.Ε.Η. δίνει το δικαίωμα σε ορισμένους να μας κλέψουνε και δεν της καίγεται καρφάκι. Γιατί τότε δίνει τη σφραγίδα; Για να ταλαιπωρούνται οι πολίτες; Μου είπαν να πάω να ζητήσω τα χρήματα από τον πράκτορα και αν μου τα δώσει έχει καλώς. Με λίγα λόγια ο κάθε ανυποψίαστος πολίτης μπορεί να πέσει θύμα κάποιου "καλοθελητή".
Στη δική μου περίπτωση εννοείται ότι δεν περίμενα να πάρω εντολή από τη Δ.Ε.Η. για να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω. Την Παρασκευή (την ίδια μέρα που ήρθε και ο λογαριασμός) πήγα στον πράκτορα και τα πήρα με έναν όχι ιδιαίτερα ευγενικό τρόπο. Σ' αυτές τις περιπτώσεις το αποτέλεσμα μετράει και όχι ο τρόπος.
Το συμπέρασμα; Η Δ.Ε.Η. ενδιαφέρεται μόνο να εισπράξει τα χρήματα άσχετα αν ταλαιπωρείται ο πελάτης ή όχι και άσχετα αν δημιουργούνται προβλήματα εξ' αιτίας της.
Δεν ξέρω για την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά στις Σέρρες τα κρούσματα άρχισαν να αυξάνονται όσον αφορά καταστήματα που εισπράτουν για λογαριασμό των δημόσιων και δημοτικών επιχειρήσεων. Καλό από 'δω και πέρα είναι να περιμένουμε στην ουρά των κεντρικών καταστημάτων των υπηρεσιών παρά να βρεθούμε μπροστά σε μια δυσάρεστη έκπληξη.

buzz it!