Τρίτη, 18 Μαρτίου 2008

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ, INTERNET ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ


Σήμερα συζητούσα με ένα συνάδελφο στη δουλειά για τις ιδιωτικές εταιρίες τηλεφωνίας και internet. Συγκεκριμμένα ο συνάδελφος θέλει να φύγει από τον Ο.Τ.Ε. αλλά μου είπε ότι και οι ιδιωτικές εταιρίες δεν είναι και ότι καλύτερο. Συμφώνησα μαζί του.
'Οσο αφορά την τηλεφωνία, δεν είναι σίγουρο ότι αν έχει κανείς αντί για τον Ο.Τ.Ε. μια ιδιωτική εταιρία ότι θα μπορεί να χρησιμοποιεί fax ή να έχει τη δυνατότητα να καλεί αριθμούς χωρίς χρέωση ή αστικής χρέωσης (τύπου 800*******).
Για το internet δεν είναι σίγουρο ότι από τη στιγμή που θα κάνει κάποιος αίτηση ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα έχει πρόσβαση στο γρήγορο internet. Όλοι οι πάροχοι τάζουν λαγούς με πετραχήλια αλλά στην ουσία δε διαφέρουν μεταξύ τους και πολύ. Ο καταναλωτής πολλές φορές γίνεται αντικείμενο κοροϊδίας, αφού από τη στιγμή που θα υπογράψει ένα συμβόλαιο με μια ιδιωτική εταιρία, ξεκινάει να ανεβαίνει το Γολγοθά του.
Κάθε μήνα αγοράζω πέντε περιοδικά σχετικά με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τις τελευταίες σελίδες υπάρχουν οι επιστολές που στέλνουν οι αναγνώστες. Δεν είναι τυχαίο ότι διαβάζω μόνο παράπονα. Δεν έχω διαβάσει επιστολή ανγνώστη που να είναι πελάτης σε κάποια ιδιωτική εταιρία και να λέει ότι όλα πάνε καλά. Τα παράπονα ποικίλουν. Οι γραμμές εξυπηρέτησης πελατών που καλούν και δεν το σηκώνει κανείς, η σύνδεση που έχει καθυστερήσει για υπερβολικά μεγάλο χρονικό διάστημα, οι ταχύτητες που είναι πολύ χαμηλότερες από αυτές που λένε (δεν είναι τυχαίο που λένε στις διαφημίσεις ΈΩΣ κάποια ταχύτητα) κ.α.
Συνέχεια του εμπαιγμού του καταναλωτή είναι ότι γίνεται μπαλάκι μεταξύ Ο.Τ.Ε. και ιδωτικών εταιριών επειδή ρίχνουν το φταίξιμο ο ένας στον άλλον (κανείς δε θέλει την καυτή πατάτα). Για να βρει το δίκιο του και να έχει τα αυτονόητα (τηλεφωνία και internet), ο κάθε πελάτης που έχει κολλήσει στα γρανάζια της γραφειοκρατίας, στέλνει γράμμα σε περιοδικό. Εκεί ως διά μαγείας λύνεται το πρόβλημα (η δημοσιοποίηση προβλημάτων φαίνεται ότι φέρνει αποτελέσματα). Το θέμα είναι να μη φτάνουμε σ' αυτό το σημείο, δηλαδή να χρειαζόμαστε τρίτους ως μεσολαβητές για να αποκτήσουμε αυτό που ήδη αγοράσαμε.
Οι ιδιωτικές εταιρίες κάνουν τα πάντα για να τσιμπήσουν πελάτες, αλλά μόλις το κάθε θύμα - πελάτης υπογράψει συμβόλαιο, καταλαβαίνει ότι υπέγραψε συμβόλαιο ταλαιπωρίας.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το DSL πωλείται αρκετά ακριβά σε σχέση με άλλες χώρες.

buzz it!