Τρίτη, 18 Μαρτίου 2008

Print this post

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ, INTERNET ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ


Σήμερα συζητούσα με ένα συνάδελφο στη δουλειά για τις ιδιωτικές εταιρίες τηλεφωνίας και internet. Συγκεκριμμένα ο συνάδελφος θέλει να φύγει από τον Ο.Τ.Ε. αλλά μου είπε ότι και οι ιδιωτικές εταιρίες δεν είναι και ότι καλύτερο. Συμφώνησα μαζί του.
'Οσο αφορά την τηλεφωνία, δεν είναι σίγουρο ότι αν έχει κανείς αντί για τον Ο.Τ.Ε. μια ιδιωτική εταιρία ότι θα μπορεί να χρησιμοποιεί fax ή να έχει τη δυνατότητα να καλεί αριθμούς χωρίς χρέωση ή αστικής χρέωσης (τύπου 800*******).
Για το internet δεν είναι σίγουρο ότι από τη στιγμή που θα κάνει κάποιος αίτηση ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα έχει πρόσβαση στο γρήγορο internet. Όλοι οι πάροχοι τάζουν λαγούς με πετραχήλια αλλά στην ουσία δε διαφέρουν μεταξύ τους και πολύ. Ο καταναλωτής πολλές φορές γίνεται αντικείμενο κοροϊδίας, αφού από τη στιγμή που θα υπογράψει ένα συμβόλαιο με μια ιδιωτική εταιρία, ξεκινάει να ανεβαίνει το Γολγοθά του.
Κάθε μήνα αγοράζω πέντε περιοδικά σχετικά με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τις τελευταίες σελίδες υπάρχουν οι επιστολές που στέλνουν οι αναγνώστες. Δεν είναι τυχαίο ότι διαβάζω μόνο παράπονα. Δεν έχω διαβάσει επιστολή ανγνώστη που να είναι πελάτης σε κάποια ιδιωτική εταιρία και να λέει ότι όλα πάνε καλά. Τα παράπονα ποικίλουν. Οι γραμμές εξυπηρέτησης πελατών που καλούν και δεν το σηκώνει κανείς, η σύνδεση που έχει καθυστερήσει για υπερβολικά μεγάλο χρονικό διάστημα, οι ταχύτητες που είναι πολύ χαμηλότερες από αυτές που λένε (δεν είναι τυχαίο που λένε στις διαφημίσεις ΈΩΣ κάποια ταχύτητα) κ.α.
Συνέχεια του εμπαιγμού του καταναλωτή είναι ότι γίνεται μπαλάκι μεταξύ Ο.Τ.Ε. και ιδωτικών εταιριών επειδή ρίχνουν το φταίξιμο ο ένας στον άλλον (κανείς δε θέλει την καυτή πατάτα). Για να βρει το δίκιο του και να έχει τα αυτονόητα (τηλεφωνία και internet), ο κάθε πελάτης που έχει κολλήσει στα γρανάζια της γραφειοκρατίας, στέλνει γράμμα σε περιοδικό. Εκεί ως διά μαγείας λύνεται το πρόβλημα (η δημοσιοποίηση προβλημάτων φαίνεται ότι φέρνει αποτελέσματα). Το θέμα είναι να μη φτάνουμε σ' αυτό το σημείο, δηλαδή να χρειαζόμαστε τρίτους ως μεσολαβητές για να αποκτήσουμε αυτό που ήδη αγοράσαμε.
Οι ιδιωτικές εταιρίες κάνουν τα πάντα για να τσιμπήσουν πελάτες, αλλά μόλις το κάθε θύμα - πελάτης υπογράψει συμβόλαιο, καταλαβαίνει ότι υπέγραψε συμβόλαιο ταλαιπωρίας.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το DSL πωλείται αρκετά ακριβά σε σχέση με άλλες χώρες.

buzz it!

6 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Παρόλα αυτά νομίζω ότι όλες οι εταιρέίες είναι ακόμα στην αρχή και ανοργάνωτες. Αντί
    δηλαδή να τρέχουν μπουσουλάνε και μας κοροιδεύουν με τη γλώσσα έξω.Θυμήσου όμως πριν κάποια χρόνια τον ΟΤΕ που ενώ μιλούσαμε στο τηλ. μας άκουγε και ο γείτονας!! Συνεπώς έχουμε δρόμο ακόμα. Και γω που τα λέω αυτα είμαι ένα ακόμα θύμα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτεινή δεν είναι στην αρχή. Απλά το γρήγορο internet άργησε στην Ελλάδα γιατί το επεδίωξαν κάποιοι. Όταν δώθηκαν επιδοτήσεις για DSL από την Ε.Ε. αρκετά λεφτά χάθηκαν και μας πλασάρησαν το ISDN. Εσκεμμένα άργησαν. Στη Λιθουανία πραγματική ταχύτητα 10 MB κοστίζει 10 ευρώ το μήνα χωρίς πάγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιδιά δεν κάνω διαφήμιση. Έχω φύγει από τον ΟΤΕ και η εταιρία που προτίμησα (παρ' όλο που είμαι υπέρ της δημόσιας παροχής τηλεπικοινωνιακών αγαθών) μου παρέχει απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις + 28 προορισμούς στο εξωτερικό + απεριόριστο και γρήγορο Ίντερνετ με 40 ευρώ το μήνα. Η σύνδεση έγινε σε 40 μέρες (έμεινα χωρις τηλέφωνο 38 ώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιάννη πίστεψε με αλλά είσαι από τους λίγους τυχερούς. Αν επιτρέπεται τι ταχύτητα έχεις; Αν θέλεις μπορείς να πεις και το όνομα της εταιρίας. Να ακούγονται και τα θετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειμαι συνδρομητης της On telecoms εδω και ενα χρονο,με απεριοριστα αστικα υπεραστικα ιντερνετ και ψηφιακη.Με την ψηφιακη δεν εχω μεινει ευχαριστημενος ειδικα με το On recorde.Σχεδον καθε μερα να περνω και να κανω παραπονα.Λεγανε οτι φταινε τα καλωδια,τ'αλαξα ολα,τιποτα.Εχθες 15-6-09 ειχα και κοψιμο γραμης,επανηλθε,κοπηκε και ξαναηρθε.Η δικαιολογια τους ηταν οτι καποια συσκευη εκανε στιγμιαιο βραχυκυκλωμα και δημιουργησε προβλημα στη γραμμη και αυτο χωρις να πειραξω τιποτα,μετα απο επιστροφη απο τριημερο και με τις συσκευες να δουλευουν κανονικα.Δηλαδη οτι το προβλημα ειναι στο χωρο μου και οχι στη γραμμη τους,οτι καποια συσκευη εκει που δουλευει κανονικα ξαφνικα χαλαει και ξαναφτιαχνει,ετσι μονη της.Και αυτα τα ειπανε σε ηλεκτρονικο-ηλεκτρολογο και θελουνε να τα πιστεψω.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ανώνυμος Η σοβαρότητα των ιδιωτικών εταιριών στις τηλεποικινωνίες στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτη άρα και οι εταιρίες αυτές δεν μπορούνε να συγκριθούνε με αντίστοιχες ιδιωτικές του εξωτερικού. Εδώ μόνο λεφτά κοιτάζουν να πάρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;