Τρίτη 31 Μαΐου 2011

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΞΩ ΑΠ' ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ

Η παρούσα ανάρτηση δε θα είναι σε ευγενικό ύφος όπως οι προηγούμενες. Θέλω να τα χώσω γερά σε ορισμένους που το παίζουν προοδευτικοί, ανοιχτόμυαλοι, δημοκράτες και λοιπές πίπες εις τον κύβο.
Μετά τη δημοσίευση της προηγούμενης ανάρτησης δέχτηκα ορισμένα emails από κάποιους ηλίθιους χοντρομαλάκες. Ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του και της πούτσας το χαβά.
To the point λοιπόν. Προς αυτούς που απαιτούνε να κατεβάσω τη φωτογραφία που απεικονίζεται στην προηγούμενη ανάρτηση (παραλλαγμένο σήμα του ΠΑ.ΣΟ.Κ.) στο facebook και το ιστολόγιο μου η απάντηση μου είναι: μη φάτε θα σφάξω ελικόπτερο. Η εικόνα δεν πρόκειται να κατέβει και όσο πιο πολύ σας ενοχλεί τόσο περισσότερο το διασκεδάζω. Αν δε θέλετε να τη βλέπετε απλά μπορείτε να πάτε στα γαμίδια και μη σώσετε να ξαναπατήσετε εδώ πέρα. Άι σιχτίρ!
Να απευθυνθώ τώρα και στην άλλη μερίδα που δε συμφωνεί με την ανάρτηση. Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω γιατί. Δεν είπα ότι είμαι κατά των διαδηλώσεων, απλά είπα να μην πηγαίνουμε στα γκαβά σαν πρόβατα. Να ξέρουμε τι ζητάμε. Γκέγκε ηλίθιοι που ψάχνεστε για ιντερνετικούς καβγάδες; Τον πούλο και 'σεις!
Και τώρα φίλες και φίλοι θα περάσουμε σε μια άκρως υποκειμενική ανάλυση των γεγονότων των τελευταίων ημερών. Με λύπη μου βλέπω τις συγκεντρώσεις στις πλατείες να μετατρέπονται σε πανηγύρια πρώτης τάξεως με σουβλάκια, καλαμπόκια, μπύρες, εσπρέσο, πάγκους με σημαίες κ.α. Σε λίγο κουβαλήστε μαλί της γριάς και τραπέζια για να βάλετε πάνω φιδίσια κορμιά να λικνίζονται. Έλεος ρε παιδιά! Επειδή είμαι πολύ μακριά από την Αθήνα αλλά μου μεταφέρουν γνωστοί μου και φίλοι που μένουν στην πρωτεύουσα και κατεβαίνουν στο Σύνταγμα ότι οι συγκεντρώσεις στις πλατείες θα γίνουν must του καλοκαιριού και κάλλιστα μπορούνε να γίνουν και τουριστική ατραξιόν.
Αρκετά κομματόσκυλα πάνε για ψηφοθηρία και αριστερές οργανώσεις βρήκαν τρόπο να δείξουν ότι έχουνε λαό. Αν ισχύουν αυτά τότε είμαστε όλοι ανεξαιρέτως για τον πούτσο.
Άντε να πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή. Στην προηγούμενη μου ανάρτηση μίλησα για τον πιθηκισμό που μας διεκατέχει (link έβαλα στην αρχή της ανάρτησης). Τι εννοώ; Γιατί ξαφνικά ξεσηκωθήκαμε και βγαίνουμε στις πλατείες; Γιατί υποτίθεται ότι μας την είπαν οι Ισπανοί. Μεγάλη μαλακία. Αν δηλαδή δε μας την έλεγαν ακόμα θα κοιμόμασταν όρθιοι. Ποιά είναι η επόμενη αντίδραση μας; Να τους μπούμε στο μάτι. Ας μαζευτούμε εκατομύρια αρκεί να φέρουμε καπάκι στους Ισπανούς. Όχι γιατί έχουμε να διεκδικήσουμε πράγματα αλλά για να φανούμε πιο μάγκες. Δε λέω ότι όλοι ασπάζονται την παραπάνω θεωρία αλλά η πλειοψηφία σίγουρα.
Τί άλλο να κάνουμε που δεν έκαναν αυτοί; Να κουβαλήσουμε τα κατσαρολικά από τα σπίτια μας. Λυπάμε φίλτατοι αλλά σας πρόλαβαν οι Αργεντινοί και σ' αυτό πριν μερικά χρόνια. Από γραφικότητα καλά πάμε. Οι πρωτοτυπίες μας έχουν τελειώσει.
Για να δούμε πόσο δημοκράτες είναι αρκετοί από τους παρευρισκόμενους στις πλατείες. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι δημοκρατικό να ακούγονται ακόμα και οι πιο ακραίες θέσεις, είτε αριστερές είτε δεξιές είτε διαγώνιες. Το αν θα κάτσει κάποιος να ακούσει τις ακραίες ιδέες είναι επιλογή. Το αν θα τις υιοθετήσει κάποιος αυτό είναι άλλο θέμα και φυσικά δικαίωμα του καθενός. Σίγουρα όμως κανένας δεν έχει το δικαίωμα να φιμώσει κάποιον. Βέβαια όλοι αυτοί που πρωτοστατούνε υπέρ τις ελευθερίας τις έκφρασης, υπέρ της ισότητας, υπέρ της ανεξιθρησκείας, υπέρ της δημοκρατίας είναι οι μεγαλύτεροι φασίστες του κερατά. Γιατί; Επειδή δε δέχονται διαφορετική άποψη από τη δική τους. Όποιος δε συμφωνεί μαζί τους είναι φασίστας και πρέπει να φιμωθεί. Αμφιβάλλω αν οι περισσότεροι που χρησιμοποιούνε τη λέξη φασίστας ξέρουν τι σημαίνει αυτή η λέξη. Απλά έμαθαν να τη λένε ως αντίδραση σε οτιδήποτε δεν τους αρέσει σαν γνήσια πιθήκια που είναι χωρίς να έχουν επιχειρήματα και κριτική ικανότητα να υποστηρίξουν τις θέσεις τους. Η εύκολη λύση λοιπόν όταν κάποιος σε στριμώχνει είναι να τον αποκαλείς φασίστα ακόμα και αν δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Όποιος τολμήσει να μιλήσει για λαθρομετανάστες είναι ρατσιστής. Όποιος είναι χριστιανός είναι λαμόγιο, κλέφτης και απατεώνας ενώ όποιος είναι μουσουλμάνος είναι κακομοίρης και καταπιεσμένος. Όποιος είναι εβραίος είναι σιωνιστής και τσιγγούνης, ενώ όποιος είναι βουδιστής ζει αιώνια σε μια νιρβάνα.
Αυτοί οι προοδευτικοί μισάνθρωποι που κρίνουν πάντα τα πάντα με δυο μέτρα και δυο σταθμά και πάντα υποστηρίζουν μόνο ότι τους συμφέρει και όχι ότι είναι δίκαιο βρίσκονται μέσα στις συγκεντρώσεις και έχουν άποψη για όλα. Είναι όπως κάποιους ζωόφιλους οι οποίοι από την πολλή αγάπη που δίνουν στα ζώα σταματάνε να δίνουν αγάπη στους ανθρώπους και γίνονται μισάνθρωποι. Έτσι και αυτοί οι άνετοι δημοκράτες συμπαθούνε μόνο μια συγκεκριμένη μερίδα ανθρώπων, αυτούς που συμφωνούνε μαζί τους. Οι υπόλοιποι; Αξίζουν να είναι μισητοί ακόμα και χωρίς λόγο.
Πολλοί είναι εκείνοι που δε βγαίνουν στις συγκεντρώσεις εκ πεποιθήσεως. Αυτό πιστεύουν, αυτή είναι η γνώμη τους, αυτό κάνουν. Πρέπει να είναι απόλυτα σεβαστή η στάση τους και όχι να τρώνε το γιούχα του αιώνα. Γιατί; Επειδή είναι δημοκρατικό. Μήπως εμείς που βγαίνουμε στους δρόμους είμαστε σίγουροι ότι δε μας πρίζωσαν με έντεχνα μέσα κάποιοι άλλοι και δε συμπεριφερόμαστε για άλλη μια φορά σαν πιόνια;
Λυπάμαι κύριοι αλλά αυτό που πρεσβεύετε δεν είναι δημοκρατία. Είναι επιλεκτικότητα. Κουνήστε την κεφάλα σας μπας και συνέλθετε. Δημοκρατία είναι να σέβομαι την άποψη του άλλου ακόμα και αν δε συμφωνώ μαζί του, να πιστεύει ο καθένας όπου θέλει και αν θέλει χωρίς να τον κατακρίνω. Γκέγκε;
Για να περάσουμε και στα της πόλης μου. Εδώ στο Σερραίικο υπάρχει μια σταθερότητα. Οι μαζεμένοι στην πλατεία θα είναι από 30 έως 50 άτομα. Καλά μιλάμε εδώ πέρα είναι το βασίλειο της αφασίας. Πήγα στην πρώτη συγκέντρωση (link για να καταλάβετε). Πήγα και την Κυριακή. Στο μικρόφωνο του τηλεβόα αριστεροί. Χωρίς σημαίες αλλά με χαρτόνια κατακόκκινα με αριστερίστικες κωρώνες. Πέτυχα άτομα που αρπάζουν από δέκα μεριές αβάδιστα και αβασάνιστα. Στην επαρχία λίγο πολύ όλοι γνωριζόμαστε και όλα μαθαίνονται. Είδα βυσματίες που επιβιώνουν μόνο χάρη στις γνωριμίες τους. Με βύσμα έβγαλαν το στρατό, με βύσμα μπήκαν στο δημόσιο αν και είναι βόδια και αμόρφωτοι. Συγνώμη αυτοί ήρθαν να διαδηλώσουν για τι πράγμα; Που δε θα μπορούνε μελλοντικά να βυσματώσουν με την ίδια ευκολία; Είδα χαραμοφάηδες που η τύχη τους χαμογέλασε πολλές φορές και αυτοί τη χέσανε με το παραπάνω και για τη σημερινή κατάντια τους φταίνε όλοι πλην τους ίδιους. Είδα άτομα που πήγαν να το παίξουν ηγέτες της "επανάστασης", ό,τι πιο σιχαμερό υπάρχει δηλαδή εξουσιολάγνους. Είδα άτομα που πήγαν να κάνουν χαβαλέ και έψαχναν να βρούνε καμιά γκομενίτσα. Με τέτοια μυαλά θα πετύχουν οι διαμαρτυρίες; Αρχίδια!
Κακά τα ψέμματα αλλά αυτές οι διαδηλώσεις έχουν και τα ψεγάδια τους. Αναγκαίο κακό και δεν γίνεται αλλιώς. Δε γίνεται να καταδεχτώ εγώ ο κατ' εξακολούθηση άνεργος και να συμπορευτώ με τον βυσματία αν ο τελευταίος δεν αλλάξει νοοτροπία και μυαλά. Είναι αδύνατον. Και η ηλιθιότητα έχει τα όρια της. Δε γίνεται ο κάθε βυσματίας να το παίζει τώρα αγωνιστής γιατί οι συγκεντρώσεις στις πλατείες είναι της μόδας ενώ ξέρω ότι όποιες δυσκολίες συναντά τις αποφεύγει με μέσον.
Καλές οι διαμαρτυρίες και οι συγκεντρώσεις αλλά για να πετύχουν πρέπει να υπάρχει συνοχή και ενότητα. Αυτό για να επιτευχθεί, πρέπει όλοι μας να κάνουμε αυτοκριτική και όσοι έχουν ευκολίες και βύσματα πρέπει να κάνουν την υπέρβαση και να τα αποκηρύξουν. Δε γίνεται και το σκύλο ολόκληρο και την πίτα χορτάτη (λάθος το έγραψα αλλά βαριέμαι να το διορθώσω και πιστεύω ότι καταλάβατε τι θέλω να πω).
Είναι στη φύση μου να αντιμετωπίσω τα πάντα με σκεπτικισμό και να τα φιλτράρω δύο και τρεις φορές. Δε μπορώ να δεχτώ ότι ο Θοδωράκης με τις σπίθες του και τις κωλοφωτιές του καταλαβαίνει τις αγωνίες μου, την ανεργία μου, την αφραγκία μου, την ανησυχία μου, την ατυχία μου. Σαν καλιτέχνης είναι κορυφαίος αλλά σαν πρώην πολιτικός δε με πείθει. Εξόριστος στο Παρίσι επί χούντας. Και γαμώ τις εξορίες, όπως ο Μακάριος της Κύπρου στις Σεϋχέλες. Μπορεί να μ' εξορίσει κάποιος στη Χαβάη; Μετά βουλευτής του Κ.Κ.Ε., μετά της Ν.Δ. Ό,τι να 'ναι δηλαδή.
Διαβάζω τις τελευταίες μέρες αρκετά σχόλια σε ιστολόγια, στο facebook, στο Youtube και πολλοί είναι εκείνοι που βρίζουν τους bloggers και τους χρήστες του διαδυκτίου γενικότερα ως επαναστάτες του καναπέ. Μα ρε βόδια αυτές οι κινητοποιήσεις μέσω internet δεν πραγματοποιήθηκαν; Το τελευταίο προπύργιο της ελευθερίας του λόγου είναι τα blogs και το διαδύκτιο αλλά απ' ότι φαίνεται όχι για πολύ ακόμα. Τι θέλετε δηλαδή; Να μη γράφουμε τίποτα; Να αυτοφιμωθούμε; Πώς κρίνετε κάποιον χωρίς να τον γνωρίζετε; Πώς είστε σε θέση να ξέρετε αν είναι ενεργός πολίτης ή όχι; Αν το blogging ήταν χάσιμο χρόνου δε θα κωλοκαίγονταν όλα τα παραδοσιακά Μ.Μ.Ε. και όχι μόνο. Πόσες αλήθειες έχουν βγει μέσα από το διαδύκτιο; Αυτό δε μετράει; Δε λέω ότι είναι καλό να κάθεται κάποιος πίσω από ένα pc. Τo αντίθετο. Πρέπει να τα συνδιάζει. και να λέει τη γνώμη του και να βγαίνει στους δρόμους. Αναλογιστείτε ρε πανηλίθιοι ότι κάποιοι "επαναστάτες του καναπέ" έχουν πραγματικά να πούνε και να προτείνουν κάτι χρήσιμο. Γιατί να πάνε χαμένες ίσως κάποιες πιθανές λύσεις σε κάποια προβλήματα μας; Γιατί να αυτοφιμωθούμε; Πριν πείτε τη μαλακία σας καθήστε και σκεφτείτε τι θα πείτε. Όλοι θέλετε να το παίξετε ανώτεροι και πιο αγωνιστές από κάποιους άλλους. Νομίζετε ότι θα πάρετε παράσημο. Βλαμμένοι!
Να επαναλάβω κάτι που είπα και στην προηγούμενη μου ανάρτηση για να μη βρεθούνε πάλι κάποιοι ηλίθιοι και μου γεμίζουν το mailbox με μηνύματα του κώλου. Είμαι υπέρ των διαδηλώσεων αλλά όχι ως πρόβατο σε κοπάδι. Όχι επειδή μου το λένε οι άλλοι αλλά γιατί το θέλω εγώ και επιμένω... Ας κρατήσουμε μια πισινή: Να μην ενθουσιαζόμαστε τόσο εύκολα. Ο σκεπτικισμός μερικές φορές δεν είναι κακός. Και κάτι ακόμα: Δεν ανήκω σε κανένα κόμμα, δεν είμαι αντιεξουσιαστής, δεν είμαι αναρχικός, δεν είμαι φασίστας, ούτε νεοναζί. Ένας απλός άνεργος έλληνας πολίτης είμαι. Απλά έχω αηδιάσει με τα ανούσια καραγκιοζιλίκια που κάνουμε οι έλληνες πιο πολύ για το θεαθήναι παρά για την ουσία.

buzz it!