Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

Print this post

ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ pt.3

Καλώς ήρθατε στο τρίτο και τελευταίο μέρος της μίνι τριλογίας μου: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ.

ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ;
Το link για να κατεβάσετε το δώρο είναι:
http://rapidshare.de/files/38067567/blog_gift.zip.html
Μπαίνετε μέσα στο site του Rapid Share με το παραπάνω link. Θα δείτε ένα πίνακα με δύο στήλες (Premium και Free). Στο κάτω μέρος της σελίδας κάνετε κλικ στο κουμπί Free. Περιμένετε περίπου ένα λεπτό και θα σας δωθεί ένας κωδικός όπου θα βάλετε μέσα στο πλαίσιο και πατήστε download. Σε λίγο θα έχετε το δώρο στον υπολογιστή σας. Για να κάνετε αποσυμπίεση αρχείου πρέπει να έχετε Win Zip ή Win Rar. Το αρχείο θα είναι διαθέσιμο στο Rapid Share για ένα μήνα. Περισσότερες πληροφορίες στο post μου:
http://hackaday-thema.blogspot.com/2007/12/santa-hackaday-bloggers.html

Ξεκίνησα σήμερα το πρωί να πάω στην τράπεζα για να δω αν η (ιδιωτική) εταιρία στην οποία εργάζομαι ως συμβασιούχος (άρα και εποχιακός) έβαλε το δώρο μου. Τελικά το δώρο δεν μπήκε. ΑΚΟΜΑ! Απ' ότι φαίνεται εγώ θα κάνω τα χριστουγεννιάτικα ψώνια μετά τις γιορτές. Τέλος πάντων. Πήρα τα κομμάτια μου και το δρόμο της επιστροφής για το σπίτι μου.
Στην όλη διαδρομή (από την τράπεζα μέχρι το σπίτι μου) υπάρχουν αρκετά ανθοπωλεία και συνειδητοποίησα κάτι που όταν πήγαινα στην τράπεζα δεν το είχα καταλάβει (προφανώς λόγω του ενθουσιασμού που με κατέκλεισε για το δώρο που δεν πήρα). Όλα αυτά τα ανθοπωλεία είχαν έξω παραταγμένα χριστουγεννιάτικα δέντρα σα στρατιωτάκια. Εννοείται αληθινά δέντρα. ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. Μετά το κάψιμο των μισών δέντρων της Ελλάδας το καλοκαίρι θα συνεχίσουμε αυτό το θεάρεστο έργο το χειμώνα με την κοπή των άλλων μισών. Έτσι όλοι θα έχουμε το οικοπεδάκι μας στο βουνό.
Είμαστε και φραγκάτοι. Εφόσον κάθε χρόνο αγοράζουμε (ευτυχώς όχι όλοι, δυστυχώς πολλοί) αληθινά δέντρα για δεκαπέντε μέρες. Το να πάρουμε πλαστικό χριστουγεννιάτικο δέντρο που μπορούμε να το έχουμε τουλάχιστο μία δεκαετία και θα συμβάλουμε στην διάσωση των ότι απέμεινε δασών είναι κιτς.
Το αστείο ποιο είναι; όταν έφτασα στο σπίτι μου πήρε τηλέφωνο ο προϊστάμμενος μου και μου είπε να περάσω από την εταιρία να πάρω δύο η τρία (δε θυμάμαι καλά) μπουκάλια κρασί (δώρο από την εταιρία). Η ειρωνία; Περιμένω να πάρω το δώρο για να βάλω βενζίνη στο αυτοκίνητο και να μπορέσω να πάω.
Οι γιορτές είναι μέρες ευαισθησίας. Όλοι κάνουν εράνους για να βοηθήσουν άπορους και ανήμπορους συνανθρώπους μας. Η εκκλησία, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί, οι τηλεοπτικοί σταθμοί, τα σχολεία και πολλοί άλλοι φορείς. Μια ερώτηση έχω να κάνω μόνο: ΟΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΝΤΕ ΔΥΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ;
Δεν είμαι εναντίον των φιλανθρωπιών αλλά νομίζω ότι πολλές γίνονται για την προβολή και τίποτε άλλο.
Όλοι βγάζουν ημερολόγια: Αστυνομία, Φοιτητές, ΠΑ.Σ.Π., Ν.Δ.Φ.Κ., Κ.Ν.Ε., σχολεία, λαογραφικοί σύλλογοι, αθλητικοί σύλλογοι και πολλοί άλλοι. Όλοι μου χτυπούν την πόρτα για να μου πουλήσουν ημερολόγια. Να αγοράσω με το δώρο από τη δουλειά που ακόμα δεν έχω πάρει; Για να αγοράσω, να συμμετάσχω σε εράνους και να τους ευχαριστήσω όλους πρέπει να πάρω δάνειο. ΕΛΕΟΣ!!!
Κάπου εδώ λέω να κλείσω γιατί αν συνεχίσω θα αρχίσω να κατεβάζω καντήλια. Δε λέει μέρες που είναι.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΘΡΩΠΙΑ.
Υ.Γ.: Μην ξεχάσετε το δωράκι σας.

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;