Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

Print this post

ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ;

Χθες ήμουν και τυχερός και άτυχος γιατί σχόλασα 12 το μεσημέρι. Τυχερός γιατί σχόλασα νωρίς και άτυχος γιατί θα πληρωθώ μισό μεροκάματο. Τεσπα!
Πάω σπίτι και λέω να δω τηλεόραση μέχρι να έρθει η ώρα για φαγητό. Δεν είμαι και πολύ φίλος της τηλεόρασης. Βλέπω φανατικά Prison Break και μερικές εκπομπές. Μετά από ένα δίλεπτο ζάπινγκ ανακάλυψα ότι έχουμε ένα σωρό κανάλια που μεταδίδουν το απόλυτο τίποτα.
Σχεδόν όλοι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, που ασχολούνται με την TV (παρουσιαστές, δημσιογράφοι κλπ.) ζούνε στον πλανήτη Γκούφη! Καλά που το βρίσκουν το κέφι πρωινιάτικα και το ρίχνουν στα τσιφτετέλια; Ο κοσμάκης τα 'χει παίξει κανονικά και αυτοί κάνουν λες και όλα πάνε πρίμα και έχουν απογειωθεί στη σφαίρα της μαλακίας!
Σε εντελώς άσχετες εκπομπές πιάνονται με εντελώς άσχετα θέματα. Εκεί πάνω στο τσακίρ κέφι κάνουν και μια νύξη για τα Ζωνιανά ή για ροζ σκάνδαλα για να δείξουν ότι έχουν σχέση με την επικαιρότητα.
ΑΝ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΖΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΕΧΑΝΑΝ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΜΑΛΑΚΙΑ ΘΑ ΤΟ ΕΧΑΝΑΝ!
Το καλύτερο μου, που άλλωτε με εξοργίζει και άλλωτε με κάνει να γελάω, είναι όταν όλοι αυτοί οι βολεμένοι και φραγκάτοι μιλάνε για τον απλό λαό και μπαίνουν στο πετσί του ρόλου νομίζοντας ότι μας αντιπροσωπεύουν. Παπαριές με λίγα λόγια.
Ας έρθουν μαζί μου να δουλέψουν δεκάωρα και δωδεκάωρα για 28 ευρώ μεροκάματο μέσα στην κατάψυξη στους -30 και -35 βαθμούς και Κυριακές και το καλοκαίρι να δουλεύουν δύο εβδομάδες ασταμάτητα που είναι hot season.
Μαζεύτηκαν όλα τα νούμερα και κάνουν ότι μαλακία σκαρφιστούν χωρίς σεβασμό στον τηλεθεατή. Βέβαια και τα κανάλια αυτό θέλουν. ΝΟΥΜΕΡΑ. Νούμερα δημοσιογράφους, νούμερα παρουσιαστές, νούμερα τηλεθέασης και νούμερα τηλεθεατές.

buzz it!

4 σχόλια:

  1. Σε ανύποπτο χρόνο είχα πεί, μου άρεσε και έκτοτε το έχω για προσωπικό μου ρητό οτι "τα δάση του Καναδά δεν φτάνουν για τις κρεμάλες που πρέπει να στηθούν στην Ελλάδα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πές τα καμάρι μου γιατί τα λέω και δεν με ακούνε, εκτώς απο κάνα skai με ντοκιμαντερ δεν βλέπεις και τίποτα της χαιριάς, πές τα, μαζί σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και σαν να μην φτάνει αυτό το πιο ενοχλητικό είναι οτι ο κόσμος (όχι ολοι) πιστεύει οτι λένε σε αυτό το χαζοκούτι κοινός θεωρούν οτι τηλεόραση είναι και η εικόνα της χώρας μας.

    Να μήν γίνουμε πιο συγκεκριμένοι όλοι γνωρίζουμε ποια είναι τα ποιοτικά κανάλια και ποιά όχι...άραγε γνωρίζουμε/? άραγε υπάρχουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;