Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Print this post

ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΠΑΡΟΧΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ, INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΑ ΕΝΝΙΑΜΕΡΑ

Κάθε μήνα αγοράζω πέντε συγκεκριμμένα περιοδικά για υπολογιστές: Computer Active, PC World, RAM, Computer Για Όλους και PC Magazine. Από τις αγαπημένες μου ενότητες είναι η αλληλογραφία στις τελευταίες σελίδες που βάζουν τα περιοδικά. Παρατήρησα ότι οι περισσότεροι αναγνώστες κάνουν στα περιοδικά καταγγελίες για ιδιωτικούς παροχούς τηλεφωνίας, internet, πακέτα double play, triple play, quad play που υπόσχονται λαγούς με πετραχίλια χωρίς πάγιο και άλλα κερατιάτικα. Αυτό που δε λένε οι διάφοροι πάροχοι είναι η ταλαιπωρία που πρέπει να τραβήξουν οι υποφήφιοι πελάτες - θύματα μέχρι να ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες που καλούνται να πληρώσουν.
Δυστυχώς στην Ελλάδα όλα γίνονται ανάποδα. Πρώτα οι ιδιωτικές εταιρίες κάνουν δελεαστικές προτάσεις και διαφημίσεις, μετά βρίσκουν πελάτες (αρπάζουν τα φράγκα) και στο τέλος κάνουν ιδιόκτητα δύκτια και ενεργοποιήσεις (αν τις κάνουν) των υπηρεσιών που υπόσχονται μετά από μεγάλες καθυστερήσεις (μηνών) και εφόσον περάσουν οι κακομοίρηδες πελάτες τους από σαράντα κύματα.
Στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών αυτών των εταιριών κυριαρχεί το χάος. Πολλές φορές δε σηκώνουν το τηλέφωνο οι υπάλληλοι και αν το σηκώσουν βάζουν τον κάθε πελάτη σε μακροχρόνια αναμονή που μπορεί να είναι και ώρες. Σεβασμός στον πελάτη μηδέν.
Πολλές φορές οι πελάτες - θύματα μένουν χωρίς τηλέφωνο για μέρες χωρίς υπηρεσίες αλλά καλούνται να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους κανονικά και γίνονται μπαλάκι μεταξύ Ο.Τ.Ε. και ιδιωτικών παροχών και λύση για τα προβλήματα τους δε βρίσκουν. Τελευταία ελπίδα είναι οι καταγγελίες σε διάφορα περιοδικά όπου ως διά μαγείας βρίσκονται λύσεις. Βασικά πιστεύω ότι αναγκάζονται οι ιδιωτικές εταιρίες να λύνουν τα προβλήματα των δυσαρεστημένων πελατών τους για να αποφύγουν τη δυσφήμιση.
Επειδή είμαι από Σουηδία και η αρραβωνιαστικιά μου δεν είναι ελληνίδα, ταξιδεύω στο εξωτερικό και διαπιστώνω ότι είμαστε πολύ πίσω όσο αφορά το internet. Ένα σας λέω. Στη Λιθουανία 10ΜΒ (πραγματική ταχύτητα και όχι έως) κοστίζουν 10 ευρώ το μήνα.
Δεν καταλαβαίνω. Με τόσα λεφτά που ακούγεται ότι δαπανώνται για μητροπολιτικά δύκτια, για υποδομές, για οπτικές ίνες και χίλια δυο άλλα σκατά γιατί δε μπορούμε να έχουμε υπηρεσίες φερέγγυες. Όλες αυτές οι ιδιωτικές εταιρίες τονίζουν ότι δεν έχουνε πάγιο όπως ο Ο.Τ.Ε. Μια ματιά στα τιμολόγια τους που έριξα κατάλαβα ότι πέντε πάνω, πέντε κάτω στο δίμηνο τα ίδια λεφτά που πληρώνω στον Ο.Τ.Ε. τα ίδια θα πληρώνω και σ' αυτούς. Δεν είμαι οπαδός του Ο.Τ.Ε. αλλά με αυτά που διαβάζω προς το παρόν δεν αλλάζω πάροχο. Τουλάχιστο έχω τεχνική υποστήριξη και η εξυπηρέτηση πελλατών, όσες φορές τη χρειάστηκα, δε μ' έβαλε σε αναμονή.
Με λίγα λόγια πιστεύω ότι πίσω από πολλές ιδιωτικές εταιρίες βρίσκονται αεριτζήδες που θέλουν να τ' αρπάξουν αβασάνιστα!

buzz it!

7 σχόλια:

  1. 2 μηνες αναμονη στην On και ο ερωτας συνεχιζεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην HOL από την άλλη, η ενεργοποίηση έγινε σε ένα μήνα, αλλά η αναμονή για στην εξυπηρέτηση είναι γύρω στη μια ώρα...

    Έχουν και ψιλά γράμματα σχετικά με τις "απεριόριστες κλήσεις". Συνήθως είναι "απεριόριστες" βάσει "μέσης χρήσης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς έχεις δίκιο σε όλα. Τη συγκεκριμένη στιγμή αν και ακούγεται λίγο περίεργο η καλύτερη λύση για να έχεις σίγουρα τηλέφωνο χωρίς διακοπές και προβλήματα, είναι να έχεις γραμμή ΟΤΕ. Τώρα αν θέλεις να έχεις και ιντερνετ υψηλότερων ταχυτήτων από ΟΤΕ, μπορείς να βάλεις και έναν άλλο παροχο,που δίνει μέχρι XXX Mbps. Δυστυχώς όμως όλοι οι πάροχοι όσον αφορά τουλάχιστον την τηλεφωνία (πλην του ΟΤΕ) είναι τελείως αναξιόπιστοι...
    Και καλά χωρίς ιντερνετ να μείνεις μερικές ώρες ή μέρες είναι οκ. Δεν έγινε και τίποτα. Αλλά χωρίς τηλέφωνο... δε λέει. Εκεί χάνεις πραγματικά αφού θα αναγκαστείς να παίρνεις τηλέφωνο από κινητό.

    Η καλύτερη λύση τώρα είναι να έχεις μεριζόμενο. Δηλαδή γραμμή από ΟΤΕ για τηλέφωνα και επιπλέον τηλεφωνία και ιντερνετ από ιδιωτικό πάροχο σε μία γραμμή. Τουλάχιστον μια εταιρία στο χώρο το κάνει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετά από 12 χρόνια συνεργασίας με τη HOL ξαφνικά χωρλις καμία προειδοποίηση από 1 Ιαν. internet τέλος..... Μετά από 4+ ώρες (συνολικής) αναμονής στον τηλ. κέντρο και σε διάφορα τμήματα (τεχνικό, εξυυπ. πελατών, πωλήσεις κτλ.) το συμπέρασμα ήταν ότι δεν είμουν πελάτης τους και μια παλιά συνδρομή είχε λήξει από το 2005!!! Εγώ είχα κανονικά 1MB (τόσο είναι εδώ το δύκτιο) και πλήρωνα κανονικά (κύκλωμα του ΟΤΕ - γιατί στην περιοχή μου μόνο ο ΟΤΕ έχει δύκτιο - αλλά στην HOL η οποία έπρεπε στη συνέχεια να πληρώνει τον ΟΤΕ). Έφυγα τρέχωντας για ΟΤΕ (να μην σαν κουράσω με τις Μ&λ*$%ες που μου έλεγαν οι υπόλοιποι διαθέσιμοι πάροχοι στην περιοχή μου (forthnet κτλ.). Σε 2 ώρες είχα σύνδεση 1MB με μια απλή αίτηση στο κοντινό OTESHOP.....
    Κι εγώ δεν γουστάρω ΟΤΕ, πάγια και μονοπώλεια αλλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελα μια βόλτα και απο το katagelies.gr να δεις τί εκτροπα γίνονται απο τους παρόχους, τελικα είμαστε μια Ουγκαντα, συγγνώμη προσβάλω την Ουγκάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @katagelies Ξέρω. Εκτός από τα περιοδικά που ανέφερα μερικές επισκέψεις μου στο katagelies.gr με ώθησαν να γράψω αυτό το post.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;