Κάθησα χθες το βράδυ και παρακολούθησα στη ΝΕΤ την εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου "Στην υγειά μας". Ο λόγος που την παρακολούθησα ήταν τα Σμυρναίικα τραγούδια που είχε. Μου αρέσει αυτό το είδος της μουσικής (από τα ελάχιστα είδη ελληνικής μουσικής που ακούω). Τίποτε άλλο.
Υπάρχουν όμως και πράγματα που μου την έδωσαν. Για παράδειγμα σε όλα τα τραγούδια ακουγόταν και η φωνή του οικοδεσπότη που τραγουδούσε κάτω από τις φωνές των τραγουδιστών και μάλιστα έντονα. Αρκετά ενοχλητικό. Στο control δε μπορεί ο ηχολήπτης την ώρα του τραγουδιού να κλείσει το μικρόφωνο του παρουσιαστή; Λίγο κωλοβάρεμα πρέπει να έπεσε αλλιώς δεν εξηγείται.
Η δομή της εκπομπής και των άλλων ομοίων της δε με ελκύει. Ποιο είναι το concept; Ένας κεντρικός καλεσμένος που τον γλείφουν όσο δεν πάει και τριγύρω φίλοι, γνωστοί και συνεργάτες του για να τον αποθεώσουν. Γλοιώδες ή νομίζω; Τρώνε, πίνουν, τραγουδούν και χορεύουν και στον τηλεθεατή γυρνάνε την πλάτη. Οι μοναδικές στιγμές που η εκπομπή απευθύνεται στους τηλεθεατές είναι στην αρχή, στο τέλος και μερικές φορές όταν επιστρέφει η πρώτη από τα διαφημιστικά διαλείμματα. Το μόνο κομμάτι της εκομπής που απευθύνεται 100% στους τηλεθεατές είναι οι διαφημίσεις. Τέλεια! Ο μαλάκας ο τηλεθεατής κάθεται και χαίρεται βλέποντας να διασκεδάζουν οι άλλοι με δικά του λεφτά. Να μην ξεχνάμε ότι την κρατική τηλεόραση την πληρώνουμε εμείς μέσω τον λογαριασμό της Δ.Ε.Η. (άλλη πληγή και αυτή).
Δε θα ξεχάσω πριν λίγα χρόνια σ' αυτήν την εκπομπή που τη μετέτρεψαν Χριστουγεννιάτικο ή Πρωτοχρονιάτικο τηλεοπτικό ρεβεγιόν κάποιοι καλεσμένοι πάνω στο τσακίρ κέφι έσπασαν καρέκλες. Που είναι το Ε.Σ.Ρ. οέο;
Για τις παρόμοιες εκπομπές στα ιδιωτικά κανάλια οι απόψεις μου είναι οι ίδιες αλλά όταν πληρώνω την κρατική τηλεόραση έχω δικαίωμα να προβάλλω τις ενστάσεις μου.
Δε δέχομαι μαθήματα ανθρωπιάς και πως να συμπεριφέρομαι σε πρόσφυγες και μετανάστες από celebrities (λέμε τώρα). Αμφιβάλλω αν το 0,000000... των ντεμέκ διανονουμένων της μουσικής, του θεάτρου και της τηλεόρασης της χώρας μας έχει συναναστραφεί με μετανάστες ή πρόσφυγες. Τα λόγια τα παχιά και τα μεγάλα ας τα κρατήσουν για το θέατρο και την τηλεόραση (γκέγκε κυρία Ματσούκα, κύριε Κουτσομύτη και κύριε Παπαδόπουλε;). Άντε μπράβο.
Και ένα τελευταίο. Όσο για την ελληνοτουρκική φιλία και το βραβείο Ιπεκτσί που βραβεύτηκε η Διδώ Σωτηρίου μάθετε κάτι. Ο Τούρκος "λόγιος" (Ιπεκτσί) είχε δημοσιεύσει ένα βιβλίο στο οποίο είχε ένα ποίημα του που καταφερόταν θανάσιμα εναντίον της Ελλάδας και των Ελλήνων. Δεν μπορώ να θυμηθώ τον τίτλο του ποιήματος του αυτή τη στιγμή αλλά αν ψάξετε θα το βρείτε. Άρα το βραβείο που φέρει το όνομα του Τούρκου ποιητή ποια ελληνοτουρκική φιλία πρεσβεύει; Να βάζουμε και ορισμένα πράγματα στη θέση τους και να μάθουμε να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008
Print this post
ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Θα συμφωνησω σε όλα..Προσωπικα ουτε μια απο τις εκπομπες που κυκλοφορουσαν κι κυκλοφορουν δεν παρακολουθησα κι ουτε προκειται. Τις θεωρω χασιμο χρονου κι ανευ ουσιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη τελικη αν δεν βγεις ενα σαββατοβραδο νοικιασε κι δες μια ταινια. (ή κατεβασε την) ειναι 100 τοις εκατο σιγουρο οτι θα περασεις πολυ καλυτερα!! Καλο μηνα φιλε.
@gatodiakritikos Καλό μήνα. Σίγουρα έχεις δίκιο, απλά τα τραγούδια που ήταν πολύ ωραία μου βγήκαν από τη μύτη. Και γιατί να μην απαιτήσω κάτι καλύτερο από κάτι που το πληρώνω χωρίς να θέλω δηλαδή "δημοκρατικά". Και η πολύ αποχή δεν κάνει καλό γιατί οι άρπαγες θα αλωνίζουν ολοένα και περισσότερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτες οι εκπομπες οντως δεν απευθυνονται στον τηλεθεατη.
ΑπάντησηΔιαγραφήη μαλλον οχι.απευθυνονται σε ενα κομματι τους....
οταν χορευουν τα ξεκολα με τα μινι τιποτα τσιφτετελια και γουρλωνουν τα ματια του καθε αγαμητου!!!!
Θα παρακάμψω τις "αισθητικές" παρατηρήσεις σχετικά με την εκπομπή, για να επισημάνω δύο άλλα πράγματα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Νομίζω πως είναι η πρώτη φορά που γίνεται με αυτόν τον τρόπο διαφήμιση εκπομπής ενός "αντίπαλου" καναλιού. Αλλά, όπως λέει ο σοφός λαός, "το 'να χέρι νίβει τ' άλλο"...
2. Στήσανε τέτοιο γλέντι με αφορμή τη μεγαλύτερη καταστροφή που έχει υποστεί το ελληνικό γένος! Θαυμάσια τα σμυρναίικα τραγούδια, και σ' εμένα αρέσουν (Ίων, γαρ), αλλά όχι κι έτσι, πάνω στη μεγάλη μας πληγή!
Όσον αφορά το ποίημα του «φίλου» μας του Ιπεκτσί, μήπως εννοείς «Το Μίσος», του οποίου η πρώτη στροφή είναι ετούτη εδώ:;
«Όσο υπάρχει ο πρόστυχος ο Έλληνας σ' αυτό τον κόσμο / δε βγαίνει μα το θεό αυτό το μίσος από μέσα μου. / Σαν στέκομαι και τον κοιτάζω τον σκύλο / δε βγαίνει μα το θεό αυτό το μίσος από μέσα μου, / χιλίων γκιαούρηδων τα κεφάλια δεν σβήνουν ένα μίσος».
@spyros Συμφωνώ μαζί σου. Άλλη μια εκπομπή megavlicious...
ΑπάντησηΔιαγραφή@αϊάσανθος ίων Μπράβο ρε Ίων... Το μίσος είναι... Σ' ευχαριστώ που με βοήθησες... Αυτά να τα βλέπουν μερικοί που θέλουν κουμπαριές και ζεϊμπεκιές με τους γείτονες και μας κάνουν πλύση εγκεφάλου ότι υπάρχει ελληνοτουρκική φιλία.
Καλησπέρα Hackaday, οι εκπομπές αυτές γίνανε, για να πάρουμε ενα προτζέκτορα 100 ιντσών και να νομίζουμε οτι είμαστε και εμείς εκεί και διασκεδάζουμε μιας και με την φτώχια που έχει πέσει, δεν μπορούμε να το κουνήσουμε από την καλύβα μας. Επίσης για να διαφημίζονται διάφοροι και να προωθούνται και να φαίνονται στιο γυαλί οι κουτσομούρες τους. Για το Ιπεκτσί με κάλυψαν οι synbloggers.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδα τα part 1 και 2 από το Zeitgeist. Στο 3 κάπου κόλλησε ο pc αλλά θα το δώ και αυτό. Να σου πώ οτι πιστεύω στον Θεό, όχι στην εκκλησία και τους παπάδες. Γι'αυτό το λόγο δε μου άρεσε στο 1 που ανακατεύοντας αστρολογία αρχαιολογία ιουδαϊσμό θρησκείες κ.α. μας λένε οτι ο Θεός είναι ανύπαρκτος. Αν μας έλεγαν οτι η Εκκλησία είναι, θα το δεχόμουν. Επίσης οι συμπτώσεις δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν ή είναι εφεύρημα. Στ part 2 και θα είμαι σύντομος καθ'ότι ήδη μακρυγόρησα, συμφωνώ απόλυτα! Από την 1η στιγμή έλεγα οτι ήταν προβοκάτσια για να αρχίσουν οι διάφοροι πόλεμοι σε Ιράκ, Αφγανιστάν, να πουλήσουν όπλα, να "παγκοσμιοποιηθούμε" ώστε να μας ελέγχουν συνέχεια, να μας τρομάξουν ώστε να βάλουν κάμερες παντού κλ.π κλ.π για να κάνει τη δουλειά της η λέσχη BIDELBERG Skulls & bones. Να συνεχίσουν αυτοί οι 1000; ίσως και λιγότεροι άνθρωποι(;) ή ζόμπι, να έχουν την παγκόσμια εξουσία και χρήμα δικά τους.
Καλή εβδομάδα. Συνέχισε δυναμικά
@ektora Αν δεν μπορείς να δεις το τρίτο μέρος μπορείς να κάνεις κλικ στο link της πηγής. Το καινούριο zeitgeist έχει link σε ένα σχόλιο που άφησε ο pan στο post όπου ανάρτησα και τα videos. Και εγώ συμφωνώ σε πολλά πράγματα με το zeitgeist αλλά προσέχω να μην παρασυρθώ γιατί ορισμένα μου φαίνονται ότι αν πάμε στην αντίπερα όχθη της αμφισβήτησης των πάντων μπορεί να κρύβεται η εμμονή κάποιων και η σκοπιμότητα να εκμηδενίζουν ορισμένες καταστάσεις. Με λίγα λόγια εσύ θα καθορίσεις τα φίλτρα από τα οποία θα περάσεις τα μυνήματα του ντοκυμαντέρ. Εγώ απλά ήθελα να δείξω ότι υπάρχουν και άλλες απόψεις και πρέπει νξα ακούγονται και αυτές. Να σου πω ότι και 'γω πιστεύω στο Θεό. Αλλά απέχω όσο μπορώ από τη σαπίλα που υπάρχει στην Εκκλησία. Άλλο τι πρεσβεύει η θρησκεία και άλλο πως το μεταφέρουν τα άτομα που υποτίθεται ότι είναι οι λειτουργοί της. Δεν είναι άγιοι, είναι άνθρωποι επιρρεπείς και με πάθη. Να μην ξεχνάμε ότι εκκλησία σημαίνει ένα σύνολο ανθρώπων που πιστεύει, λατρεύει το Θεό και προσεύχεται σ' αυτόν και όχι ένα κτήριο με μπόλικο χρυσάφι, πολυελαίους, φράγκα, ακίνητη περιουσία και άλλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ γειά σου, μια χαρά τα λές! οι ξεφτιλισμένοι οι παπάδες και η εκκλησία (εκτός ελαχίστων εξαι ρέσεων). Η πίστη είναι κάτι βαθειά προσωπικό. Όσο υπάρχει Καλό και Κακό σε αυτόν τον κόσμο... Ο Ιησούς ήταν μέγας επαναστάτης γι'αυτό και τον σταυρώσαν, σωστός και για τα φίλτρα που λές. Χρειάζονται οπωσδήποτε. Ο καθένας μας πρέπει να κρίνει προτού πάρει. Θα το δώ και το 3, και θα σου πώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην καλησπέρα μου στην όμορφη Μακεδονία
@ektoras Δεν τα λέω μια χαρά. Είναι θέμα απλής λογικής. Ο΄θτε πανεπιστήμιο χρειάζεται να βγάλει κανείς για να το καταλάβει. Σίγουρα υπάρχουν και μερικοί με παρωπίδες που είναι κολημμένοι και τα βλέπουν μόνο άσπρο ή μόνο μαύρο. Υπάρχουν και άλλα χρώματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ....ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...
ΑπάντησηΔιαγραφή@παλαλός Δυστυχώς αυτά τα προϊόντα δεν είναι και λίγα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς πω κι εγώ μερικά πράγματα για το Zeitgeist σε αυτή τη συζήτηση που «μετακόμισε» εδώ, ελπίζοντας ότι δεν θα γίνω κουραστικός. Θα αναφερθώ στα δύο πρώτα μέρη, με έμφαση στο «περί θρησκείας».
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα εξηγηθώ, κατ’ αρχάς, ότι πνέω μένεα κατά των κατεστημένων θρησκειών. Είμαι βαθύτατα πεπεισμένος ότι αυτές –και κυρίως οι τρεις μονοθεϊστικές, με την κοινή καταγωγή– έχουν προκαλέσει μία ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ζημιά στον άνθρωπο, αλλά και στη ζωή γενικότερα. Ακόμα και το αρχαιοελληνικό δωδεκάθεο, που το θεωρώ ασυγκρίτως πιο τίμιο και υγιές από τις μεγάλες σύγχρονες θρησκείες, δεν εμπόδισε τους ανθρώπους απ’ το να διαπράττουν εγκλήματα, να συγκροτούν ιδιοτελή ιερατεία, να αποδεχθούν την πατριαρχία...
Το λέω αυτό, μολονότι και εγώ δεν αρνούμαι την ύπαρξη μιας ανώτερης δύναμης, ενός ανώτερου όντος. Οι θρησκείες, όμως, το μόνο που κάνουν είναι να καπηλεύονται το ιερό και το θείο προκειμένου να βασιλεύουν οι «λειτουργοί» της και οι αιμοσταγείς εξουσιαστές.
Νομίζω πως το τι πρεσβεύει η θρησκεία δεν είναι και τόσο άλλο από το πώς το μεταφέρουν τα άτομα που υποτίθεται ότι είναι οι λειτουργοί της, διότι τα κηρύγματα της θρησκείας (όπως ακριβώς και τα κηρύγματα της «επιστήμης»...) είναι κομμένα και ραμμένα για να εξυπηρετήσουν (και αυτά) κάποιες σκοπιμότητες, οι οποίες κάθε άλλο παρά άδολες είναι.
Όσον αφορά τη σκοπιμότητα κάποιων «να εκμηδενίζουν ορισμένες καταστάσεις», έχω να παρατηρήσω ετούτο: Οι λάτρεις του μηδενός, οι οποίοι και διαφεντεύουν τον κόσμο, σε αυτό το μηδέν οφείλουν όλη τους τη δύναμη: οικοδομούν επάνω σ’ αυτό απατηλά πράγματα και καταστάσεις, δίνοντάς τους πραγματικές διαστάσεις – και με τον τρόπο αυτόν οδηγούν το ον (τον άνθρωπο, και όχι μόνο...) στην εκμηδένιση. Και το μέσον διά του οποίου εξαπλώνεται και επιβάλλεται το μηδέν, όσο κι αν μας σκανδαλίζει αυτή η πικρή αλήθεια, είναι η θρησκεία – ή, για να το πω καλύτερα, τα πάσης φύσεως ιερατεία, που κατά βάθος έχουν όλα μία κοινή πνευματική απαρχή.
Και η εκκλησία, νοούμενη ως σύνολο ανθρώπων όπως την ορίζεις, hackaday, δυστυχώς δεν διαφέρει ουσιωδώς από τους ταγούς της. Εάν διέφερε ουσιωδώς, τότε, π.χ., θα καθαιρούσε τον προκαθήμενό της στο άκουσμα της είδησης ότι ο Χριστόδουλος υπέθαλπε έναν πράκτορα, έναν έμπορο ναρκωτικών και όπλων, τον Βαβύλη. Όχι μόνο δεν τον καθαίρεσε, αλλά έχυσε και μαύρο δάκρυ όταν εκείνος πέθανε.
Το μεγάλο και κρισιμότατο, κατά τη γνώμη μου, ερώτημα στο οποίο θα πρέπει να στρέψουμε τον προβληματισμό μας είναι το γιατί και πώς έγινε δυνατόν να κυριαρχήσει και να εγγραφεί στο DNA των ανθρώπων όλη αυτή η διαστροφή και απάτη.
Το Zeitgeist, τώρα, νομίζω πως υποστηρίζει όχι ότι ο Θεός είναι ανύπαρκτος, αλλά ότι ο Χριστός δεν ήταν υπαρκτό ιστορικό πρόσωπο. Και το συμπέρασμα αυτό με βρίσκει σύμφωνο, μολονότι οι τόσες ομοιότητες μεταξύ του Χριστού και των παλαιότερων θεών, τις οποίες επικαλείται η ταινία, μάλλον δεν ευσταθούν. Μία αντίκρουση αυτών των ισχυρισμών μπορείτε να δείτε εδώ, στο βίντεο που υπάρχει. Μία ιστοσελίδα όπου γίνεται μία μάλλον νηφάλια πραγμάτευση αυτών των ζητημάτων είναι ετούτη εδώ. Σε αυτήν, εάν βάλετε στο ψαχτήρι δεξιά τις λέξεις «Parallels between Jesus», θα σας βγάλει ένα κατεβατό με τίτλους-συνδέσμους για σχετικά άρθρα, στα οποία αναφέρονται και οι πηγές.
Υπάρχει όμως και το βιβλίο του Dennis R. MacDonald Τα Ομηρικά Έπη και το Κατά Μάρκον Ευαγγέλιο (εκδόσεις Κάκτος), στο οποίο ο συγγραφέας αποδεικνύει ότι αυτό το ευαγγέλιο (πάνω στο οποίο, μάλιστα, στηρίχτηκαν τα δύο από τα άλλα τρία) είναι, ούτε λίγο ούτε πολύ, μία απομίμηση των ομηρικών επών! Παρουσίαση του βιβλίου αυτού έχει γράψει ο Χρήστος Μόρφος.
Όσον αφορά το δεύτερο μέρος του Zeitgeist, συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λέει. Άλλωστε, έχω γράψει άρθρο με αυτό το πνεύμα στο ιστολόγιό μου πολύ πριν δω την ταινία, αναπτύσσοντας στο τέλος και έναν γενικότερο προβληματισμό.
Εάν σε όλα αυτά που έγραψα φαίνεται να ενυπάρχει κάποια ουσία, τότε ελπίζω να μου συγχωρηθεί η μακρηγορία. Καλό βράδυ.
@Αϊάσανθος Ίων Όταν λέω ότι εκκλησία είναι ένα σύνολο ανθρώπων δεν εννοώ ότι αυτό υφίσταται και τη στιγμή που μιλάμε. Αναφέρομαι μόνο στο θρησκευτικό κομμάτι του ZeitGeist γιατί έθιξες μόνο αυτό. Μ' αυτό το νόημα ξεκίνησε αυτή η έννοια πριν από χιλιάδες χρόνια αλλά σήμερα δεν ισχύει τίποτα απ' αυτά. Τι θέλω να πω; Ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως θα έπρεπε να είναι γι' αυτό δεν έγινε και η καθαίρεση στο παράδειγμα του Βαβύλη που θέτεις. Από εκεί και πέρα θέλω να πιστεύει ο καθένας όπου νομίζει και ότι νομίζει εφόσον αυτό τον κάνει να νιώθει καλά ψυχικά και σωματικά ή αν θέλει να μην πιστεύει πουθενά. Αρκεί να μην ενοχλεί τους άλλους και να μην προσπαθεί να τους προσυλητίσει με οποιοδήποτε τρόπο γιατί έτσι καταπατείται η ατομική ελευθερία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα link που έχεις παραθέσει δεν τα έχω ελέγξει ακόμα λόγω υποχρεώσεων αλλά θα τα τσεκάρω σύντομα. Όσο για τη μακρηγορία μην ανησυχείς. Γράψε όσο θέλεις. Μου αρέσει ο αναλυτικός τρόπος γραφής σου.
Τζίμη, για βοήθα λίγο και εξήγησέ μου, πώς έκανες να φαίνεται δεξιά ο κώδικας HTML δίχως να βγάζει εικόνα;
ΑπάντησηΔιαγραφή@Aaton Χαίρομαι που βοήθησα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι Θεός! και έσπαγα το κεφάλι μου πώς διάολο το κάνεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην εκτίμησή μου πάντα
Νίκος
Σε ευχαριστώ για την καλή σου διάθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασα πολλές φορές την απάντησή σου, αλλά δεν κατάφερα να ξεριζώσω από μέσα μου την αίσθηση ότι φανερώνει μία επιφανειακή προσέγγιση του ζητήματος. Προτιμώ να μην επεκταθώ τώρα σε λεπτομέρειες, ίσως στο μέλλον μάς δοθεί καλύτερη ευκαιρία. Έτσι κι αλλιώς, σε σέβομαι και σε εκτιμώ.
Καλό απόγευμα.
@αϊάσανθος ίων Η απάντηση σμου είναι απλή. Με λίγα λόγια: απεριόριστη ατομική ελευθερία και σεβασμός στις απόψεις και τα πιστεύω του καθενός. Σε ότιδήποτε. Είτε αυτό είναι θρησκεία, είτε πολιτική είτε οτιδήποτε άλλο. Αρκεί αυτή η ατομική ελευθερία να μην προσβάλει τρίτους. Εγώ το βρίσκω ουσιώδες και όχιο επιφανειακό. Τα ξαναλέμε. Πάνω απ' όλα ο διάλογος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μην τυχόν θεωρηθεί ότι υπεκφεύγω ή οτιδήποτε άλλο, θα σου απαντήσω εστιάζοντας αποκλειστικά στο ζήτημα της ελευθερίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κάθε ελευθερία προϋποθέτει ή συνεπάγεται και μία υποχρέωση. Η ελευθερία που δεν συνοδεύεται από την αντίστοιχη υποχρέωση είναι ασυδοσία και υποκρισία. Όταν, λοιπόν, κάποιος αξιώνει την ελευθερία να πιστεύει «όπου νομίζει», αναλαμβάνει και την υποχρέωση να ελέγχει τις βλαπτικές κοινωνικές συμπεριφορές και δομές που προέρχονται από όλους τους ομοφρονούντες του. Εάν δεν το κάνει αυτό, γίνεται έμμεσος συνεργός στην προσβολή των δικαιωμάτων κι ελευθεριών κάποιων άλλων, και τότε εσύ, εγώ, ο οιοσδήποτε άνθρωπος με υγιή αντανακλαστικά δικαιούται να τον εγκαλέσει ως υποκριτή.
Καλό βράδυ.
@αϊάσανθος ίων Μα αυτό δε λέω και 'γω; Νομίζω ότι λέμε τα ίδια πράγματα με διαφορετικά λόγια. Να το κάνω πιο λιανά και να το πω με πιο γνωστό τρόπο: Η ελευθερία του καθενός τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μην το τραβήξουμε άλλο, φίλε μου, γιατί το πράγμα γίνεται άχαρο και κουραστικό.
ΑπάντησηΔιαγραφή@αϊάσανθος ίων Αυτό ακριβώς λέω και 'γω. Δε μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα δε μου αρέσει να με παρερμηνεύουν κατά το δοκούν και να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου. Λυπάμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφή@αϊάσανθος ίων Δε νομίζω να σε παρερμήνευσε και να υποτίμησε την νοημοσύνη σου κανένας. Ούτε και 'μένα μ' αρέσει να με αποκαλούνε επιφανειακό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς το ξεχάσουμε (αν δεν έχεις αντίρρηση). Το μέλλον είναι μπροστά μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήαϊάσανθος ίων Καμία αντίρρηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά και για την προχθεσινή σου επέτειο. Το είδα μόλις τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφή@αϊάσανος ίων Ευχαριστώ. Κάτσε να σε τρατάρω ένα e-book. Στα δεξιά του blog θα δεις τη φωτο του εξώφυλου. Αν κάνεις κλικ εκεί θα μπεις στο rapidshare και με ένα ακόμη κλικ σε δύο δεύτερα θα το έχεις στο pc σου. Αν θέλεις κατέβασε και την toolbar. Τζάμπα είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ σ' ευχαριστώ. Θα το κάνω κάποια άλλη στιγμή, που θα είμαι απερίσπαστος.
ΑπάντησηΔιαγραφήok no problem...
ΑπάντησηΔιαγραφή>Yπάρχει όμως και το βιβλίο του
ΑπάντησηΔιαγραφή>Dennis R. MacDonald Τα Ομηρικά Έπη
>και το Κατά Μάρκον Ευαγγέλιο
>(εκδόσεις Κάκτος), στο οποίο ο
>συγγραφέας αποδεικνύει ότι αυτό το
>ευαγγέλιο (πάνω στο οποίο, μάλιστα,
>στηρίχτηκαν τα δύο από τα άλλα τρία)
> είναι, ούτε λίγο ούτε πολύ, μία
>απομίμηση των ομηρικών επών!
>Παρουσίαση του βιβλίου αυτού έχει
>γράψει ο Χρήστος Μόρφος.
Υπάρχει και μελέτη που υποστηρίζει πως τα Ομηρικά Επη είναι ...κλεμμένα απο τους κινέζους:
http://www.apologitis.com/gr/ancient/odysseia.htm
@ανώνυμος Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή