Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Print this post

ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟ BACK UP

Θα ήθελα πάρα πολύ να μάθω ποια κουφάλα μου μάτιαξε το καινούριο μου pc. Το πρωί πριν φύγω για τη δουλειά όλα ήταν καλά. Το απόγευμα που άνοιξα τον υπολογιστή είδα ότι δε μπορούσα να μπω στα windows. Μετά από είκοσι λεπτά κατάλαβα ότι crash-άρισε ο σκληρός.
Γαμώ την @#$%^&* και την #$%^€. Άντε να ξαναντύνομαι και να φορτώνω το κουτί στο αυτοκίνητο για να το πάω στο e-shop. Στους δρόμους γινόταν της επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το κιγκλίδωμα (κοινώς της πουτάνας το κάγκελο) από κυκλοφορία και για να βρω parking έξω από το e-shop έπρεπε να κάνω δέκα (και λίγες λέω) φορές το γύρω του τετραγώνου για να βρω μια θέση δίπλα σε ένα άλλο αυτοκίνητο (δηλαδή να διπλοπαρκάρω). Καλά για να βρω μέρος να παρκάρω όταν επέστρεψα στo σπίτι ούτε για πλάκα. Μετά από πέντε σβούρες τα γύρω τετράγωνα το πήρα απόφαση και έκανα μια μεγάλη βόλτα για να περάσει η ώρα και να κλείσει η αγορά. Είναι ο μόνος τρόπος να βρεις θέση για να παρκάρεις. ...Αν είσαι τυχερός, αν έχεις μέσον και αν έχεις κάνει βουντού σε όλους τους άλλους.
Άντε το μηχάνημα γίνεται. Ποιος κάθεται να κάνει format και να περάσει σχεδόν διακόσια προγράμματα ξανά από την αρχή; €@&%*$ Σ'αυτήν την περίπτωση φάνηκε πόσο σημαντικό είναι το back up. Ευτυχώς που κρατάω αντίγραφα ασφαλείας από αυτά που μ' ενδιαφέρουν και σε αυτά που δουλεύω, αλλιώς θα έπαιρνε φωτιά ο κώλος μας.
Μεγάλη υπόθεση το back up παίδες. Προσέχετε για να έχετε!!!

buzz it!

14 σχόλια:

  1. MHTSO KALA TA LES EGO KANO TORA KA8E MERA TO BLOG,META TI TA KANOUME TA BEKAP ,OMOS, TA BAZO SE ENA EKSOTERIKO POU EXO KAI BARA KSILO GINI KATI TI KANOUME META ,EKEI AN BOREIS NA MOU PEIA KATI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @molemou Νικόλα αν θέλεις να αποφεύγεις τα greeklish. Γράφε στα ελληνικά για να γίνεσαι κατανοητός. Όταν λέω back up δεν εννοώ μόνο για το blog αλλά γενικά για οτιδήποτε έχω στο pc. Προγράμματα, μουσική, φωτογραφίες, projects πάνω στα οπεία δουλεύω κλπ. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι το κάνω μετά εφόσον το αποθηκεύσω στο σληρο μου εξωτερικό δίσκο,αν γίνει κάτι πως τα επαναφέρω, ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @molemou Αν είναι αρχεία απλά τα κάνεις copy paste. Αν τα έκανε σε ISO πρέπει να χρησιμοποιήσεις το Nero.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ περί backup

    Με 100 ευρώπουλα αγοράζεις έναν εξωτερικό δίσκο χωρητικότητας 1ος Terra !!!!
    Έχει softoware για αυτόματο backup.
    Του ορίζεις ώρα κάθε μέρα να ελέγχει και να βρίσκει τις αλλαγές στα αρχεία που έχεις ορίσει να γίνονται backup .... το κάνει αυτόματα ... κι εσύ ησυχάζεις ....

    Έχω εγκαταστίσει το σύστημα σε 2-3 pc στη δουλειά και σε 1-2 σε φίλους.
    Φυσικά στο δικό μου pc ... όχι ακόμα ... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσχετο με το post... καλά κούλουμα φίλε, να περνάς καλά. Θά'θελα και εγώ να ήξερα, ποιός με μελετούσε. Άν το πιστεύεις, αυτή τη στιγμή σου γράφω με το ένα χέρι, καθ'ότι μετο άλλο κρατάω πάγο που έχω βάλει στην κεφάλα μου μιας και κουτούλησα στον τοίχο!
    Έχω χάσει δεδομένα και backupστην κούτρα δεν γίνεται... γίνεται;

    Φίλε πραγματικά ΔΕΝ σου κάνω πλάκα!

    Άντε καλά να περάσεις, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @GrBase Χρησιμοποιώ εξωτερικό σκληρό δίσκο αλλά το back up το κάνω χειροκίνητα. Τώρα με έβαλες σε σκέψεις για καινούρια αγορά και συνεπώς και άλλα έξοδα...
    @Ektoras Καλά να περνάς και καλά κούλουμα επίσης. Τι διάολο... το έχει η μέρα; Και σ' εμένα στη δουλειά μου ήθε ένα κιβώτιο στο κεφάλι από ψηλά γιατί κάποιος στόκος δεν πρόσεχε... Σιδεροκέφαλοι να είμαστε. Τι να πω άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό με τον εξωτερικό το έκανε και ένας γνωστός μου όλα τα προγράμματα στον σκληρό.Σε μια μετακίνηση έπεσε ο εξωτερικός από 1/2 μέτρο πάνε και τ'αρχεία πάνε και όλα ακόμα βρίζει...
    Αμα δεν σε θέλει δε σε σώνει τίποτα...
    Καλά Κούλουμα να'χεις καλά να περάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @zoyzoy Τελικά είναι να μη σου κάτσει... γιατί αν σου κάτσει... την έκατσες... Καλά να περάσεις το ΣουΚουΔου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεγάλη υπόθεση φίλε μου Δημήτρη δε θα πεις τίποτα! Σε σώζει από πολλές ιστορίες. Έχω πάθει και έχω μάθει...Σχετικά με αυτό που είπες
    "Ποιος κάθεται να κάνει format και να περάσει σχεδόν διακόσια προγράμματα ξανά από την αρχή;" Το φορμάτ δεν είναι τίποτα. Η ιστορία ξεκινάει όταν πρέπει να περάσεις drivers για μητρική, κάρτα γραφικών, αν έχεις tvtuner και για αυτό τους drivers. Μία λύση είναι μόλις κάνεις εγκατάσταση τα win και τους drivers κάνεις ένα image, το σώζεις στον εξωτερικό, οπότε την επόμενη φορά, περνάς το image. Δεν το έχω κάνει ακόμα, όμως το κάνουν φίλοι μου που ασχολούνται με τα pc. Για τα προγράμματα μετά που πρέπει να περάσεις....(office, adobe reader, nero, firefox, κλπ κλπ), εκεί θέλει υπομονή..... Προσωπικά κάνω χειροκίνητο backup. Επειδή όπως έγραψα έχω πάθει μεγάλη ζημιά από σκληρό που σε εμένα χτύπησε η κεφαλή και δε σωζώτανε τίποτα από όσα είχε μέσα, έχω δύο σκληρούς πλέον στο pc και τον εξωτερικό. Περνάω τα αρχεία στο δεύτερο σκληρό και στον εξωτερικό! Μία άλλη καλή λύση, είναι να έχεις μητρική που να έχει raid controller, να βάλεις δύο σκληρούς (και παραπάνω μπορείς) και να τους κάνεις να δουλεύουν σε raid σε mirroring όπου ότι γράφεται στον ένα σκληρό, αυτόματα γράφεται και στον άλλο. Καλό τριήμερο φίλε μου να έχεις
    Φιλικά
    Max

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @maxplace Από αρχεία δεν έχασα τίποτα σημαντικό. Γι' αυτά έχω σκληρό εξωτερικό δίσκο. Τα bookmarks που έβαλα στον Firefox και έχασα με στραβώνουν λιγάκι αλλά τι να κάνουμε... Τελικά είναι να μη σου τύχει. Τι καινούριο και τι παλιό. Το pc το έχω 2 μήνες και κρασάρισε ο σκληρός. Η μητρική μου έχει RAID Controller αλλά εγώ έβαλα μόνο ένα δίσκο. Τώρα θα παραγγείλω άλλον ένα 500άρι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
    Καλά να περάσεις ότι και αν κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γειά χαρά... Έχω πάθει πολλές φορές τα ίδια... Έχω χάσει και μουσική [ευτυχώς μόνο μουσική] αλλά αυτό που με πείραξε περισσότερο, ήταν τα "αγαπημένα" στον firefox...
    Αν θέλεις -και σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις- ρίξε μια ματια εδώ κι
    εδώ ..
    Βέβαια για το δεύτερο [foxmarks] δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει, επειδή ίσως και να τσεκάρουν τις προτιμήσεις σου...
    Πάντως μη λυπάσαι για τα δεδομένα που έχασες... Bytes ήταν... Εδώ χάνουμε ανθρώπους...

    -miliokas aka skylos_mayros-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάλλον στο ματιάσανε το pc ή έπεσες σε ελλατωματικό σκληρό (συμβαίνει). Τα τελευταία δυο χρόνια σπάνια έχω δει δίσκο να τα "φτύνει" έτσι γρήγορα και χωρίς λόγο. Είσαι σίγουρος ότι δεν είχε τίποτα διακοπές ρεύματος πριν ψοφήσει; Τον παλιό δίσκο μην τους τον αφήσεις αλλά πάρε τον. Κατέβασε ένα Live cd και δες μήπως μπορείς να σώσεις τίποτα αρχεία. Μπορεί να μην τα έπαιξε αλλά να καταστράφηκε το boot sector.

    Για τον Firefox συστήνω ανεπιφύλακτα το mozbackup. κάνει backup σελιδοδείκτες, κωδικούς, με ένα κλικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @miliokas Σιγά μη στεναχωρεθώ... Δουλειές που ξαναγίνονται και θέλουν μόνο χρόνο είναι πταίσματα... Τα επισκεύτηκα τα links που δίνεις... Τον ξέρω τον τρόπο για να κάνω back up τα bookmarks. Πάντα κρατάω δύο φορές back up. Τώρα αν γαμηθεί και στραβώσει τόσο πολύ και κολλήσουν όλα τι να κάνουμε... Μάλλον δε θα ξαναπαίξω Joker...
    @Χρήστος Εννοείται ότι τον δίσκο δεν πρόκειται να τους τον αφήσω. Αν τον κρατήσουν θα τους πάρει και θα τους σηκώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;