Σάββατο 22 Αυγούστου 2009

Print this post

...ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΜΕΙΝΑ ΑΝΕΡΓΟΣ...

Καλημέρα και καλό Σου-Κου σε όλους και σε όλες. Θα μπω κατευθείαν στο ψητό. Την Τετάρτη επέστρεψα στην Ελλάδα το μεσημέρι από τη Λιθουανία και το απόγευμα πήρα τηλέφωνο στον προϊστάμενο μου για να ρωτήσω τι ώρα θα πάω για δουλειά την επόμενη μέρα και από την άλλη άκρη της γραμμής ακούω ότι τα πράγματα είναι άσχημα για 'μένα και ότι θέλουν να μου μιλήσουν εφόσον πρώτα αποφάσισαν να με απολύσουν για ένα λάθος που δεν έκανα εγώ αλλά κάποιος άλλος δύο μήνες πριν. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Δύο μήνες πριν έγινε σε μια παραγγελία ένα λάθος και έφυγε μια παλέτα αχρέωτη. Την παραγγελία την ετοιμάσαμε πολλά άτομα μαζί. Εγώ δεν είχα τη δυνατότητα να χρεώσω γιατί πολλές παλέτες δεν είχαν barcodes, οπότε σημείωνα στο χαρτί της παραγγελίας τι μπήκε και τι όχι. Αυτό το χαρτί το πήγα, εφόσον τέλειωσε η ετοιμασία της παραγγελίας, στο λογιστή για να κάνει τις ανάλογες χρεώσεις μέσω υπολογιστή. Ο τρόμπας όμως δε χρέωσε μια παλέτα. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως τα επίπεδα μαλακίτιδας στον ανύπαρκτο εγκέφαλο του να ήταν στα ύψη. Αποτέλεσμα; Στείλαμε τα προϊόντα και από εκεί πήραν τηλέφωνο στο big boss για να τον ενημερώσουνε για την ατασθαλία. Φυσικά ταπιροκρανιώθηκε! Έπεσαν φωνές και απειλές και μετά σιγή.
Λίγο πριν το δεκαπενταύγουστο ζήτησα μια εβδομάδα άδεια για οικογενειακούς λόγους οι οποίοι απαιτούσαν να φύγω εκτός Ελλάδας. Με την επιστροφή μου από ένα τηλεφώνημα που έκανα έμαθα τα καθέκαστα που ανέφερα στην αρχή αυτής της ανάρτησης, δηλαδή την απόλυση μου.
Την επόμενη μέρα, δηλαδή προχθές την Πέμπτη, πήγα στη δουλειά για να μιλήσουμε με τους προϊστάμμενους. Εκεί παίχτηκε το θέατρο του παραλόγου. Ευτυχώς που ανέτρεξα στο αρχείο και πήρα το συγκεκριμένο χαρτί της τότε παραγγελίας για να δούνε ότι αυτά που ετοίμασα με τους υπόλοιπους συναδέλφους ήταν σωστά δηλαδή δεν έκανα κανένα λάθος και ότι το λάθος ήταν του τρόμπα στον υπολογιστή. Αυτό δυστυχώς δεν ήταν αρκετό. Κατάλαβα ότι το έγκλημα ήταν οργανωμένο και ήθελαν να με σουτάρουν οπωσδήποτε. Το λόγο δεν τον ξέρω. Φανταστείτε ότι για σχεδόν μια ώρα μου μιλούσαν για λάθος προϊόν και μετά από παρέμβαση μου κατάλαβαν το λάθος και άρχισαν να μιλάνε για το σωστό προϊόν. Στη συζήτηση που έγινε άκουσα τα πιο τρελλά. Μου είπαν να μη στανοχωριέμαι και να δω την απόλυση μου ως μια πολύ καλή ευκαιρία για να εξελιχθώ και να γίνω καλύτερος. Δεν ήξερα ότι το να μένεις άνεργος είναι μια ευκαιρία ζωής! Μόνο όταν επέμεινα να μετρήσουμε μαζί το χαρτί της παραγγελίας και είδαν ότι είχα δίκιο άρχισαν να τα μασάνε και να μου λένε ότι θα προσπαθήσουν να μεταπείσουν το big boss να με ξαναπάρει στη δουλειά αν και το βλέπουν αρκετά δύσκολο. Μέσα στα μισόλογα τους άρχισαν να λένε ότι δε δείχνω ενδιαφέρον για τη δουλειά ενώ είμαι καλό χέρι και συνειδητοποιημένος. Φάσκουν και αντιφάσκουν δηλαδή. Δεν ξέρουν τι να πούνε και λένε μαλακίες. Πως γίνεται να μην έχω μαλώσει ποτέ με κανένα συνάδελφο, να μην παραπονιέμαι για τις άπειρες υπερωρίες και τις Κυριακές που δούλευα, να βοηθάω όλους τους καινούριους να μάθουν τη δουλειά, να είμαι πάντα συνεπής στα ωράρια μου και να μην αργώ ποτέ, να φέρνω σε πέρας οτιδήποτε μου έχει ανατεθεί και ταυτόχρονα να μη δείχνω ενδιαφέρον; Πήγαν να μου κολλήσουν τη ρετσινιά. Όταν τους ρώτησα γιατί θεωρούνε υπεύθυνο εμένα μόνο και όχι και όλους τους άλλους που συμμετείχαν στη συγκεκριμένη παραγγελία μου είπαν ότι εγώ είμουν υπεύθυνος βάρδιας και ότι προσπαθώ να ρίξω τις ευθύνες στους άλλους. Το θέμα είναι ότι όντως δε δέχομαι το λάθος που πάνε να με φορτώσουν αλλά ούτε και να το φορτώσω σε κάποιον άλλον. Τον εαυτό μου προσπαθώ να προστατέψω. Δηλαδή ότι μαλακία και να έκανε οποιοσδήποτε άλλος πάλι εγώ θα την πλήρωνα τη νύφη κατά τα λεγόμενα τους. Αυτό είναι που με πείραξε περισσότερο. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να με απολύσουν γιατί δε γουστάρουνε τη φάτσα μου ή οποιοδήποτε άλλο λόγο, αλλά να εφευρίσκουν τρόπο να μου κολλήσουν τη ρετσινιά δεν το ανέχομαι.
Βέβαια κουβέντα δεν έγινε ότι με άλλη ειδικότητα με έχουν δηλωμένο στο Ι.Κ.Α. και άλλη πραγματικά κάνω. Για να με πληρώνουν λιγότερο. Τις τριετίες που δε μου μετράνε και τις άδειες που δεν παίρνω; Μην μπερδεύεστε με το ταξίδι που έκανα. Ότι άδεια έπαιρνα από τη συγκεκριμένη εταιρία ήταν μαζέματα από υπερωρίες. Την κανονική άδεια έχω να την πάρω τρία χρόνια. Για τα στραβά τους δε βγάζουν κιχ! Για να μου χρυσώσουνε το χάπι μου είπαν ότι αν βρω άλλη δουλειά και επικοινωνήσουν μαζί τους θα πούνε τα κλύτερα λόγια για 'μένα. Κάτι μου λέει ότι αυτό ήταν σπόντα για να μην τους καταγγείλω στον επόπτη εργασίας και στο Ι.Κ.Α.
Έτσι είναι ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα. Δεν πρέπει να εμπιστεύεσαι κανέναν γιατί ποτέ δεν ξέρεις από που θα σου έρθει. Το χειρότερο; Δεν τους ελέγχει κανείς. Για άλλη μια φορά άνεργος λοιπόν. Το προσωπικό μου πιστεύω είναι ότι μόνο για τον τεμπέλη δεν υπάρχει δουλειά. Υγεία να έχουμε αλλά ένα λέω. Μην τύχει ποτέ και πέσουνε στην ανάγκη μου...

buzz it!

26 σχόλια:

  1. ΚΑΝΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΟΧΗ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗΣ ΑΔΕΙΑΣ.
    ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΙΣΤΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ,ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΠΑΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ.
    ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΣΕΡΡΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΩ ΜΕΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΤΛ...
    ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΓ..
    ΤΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @spyros1000 Μα εννοείται ότι δε θα το αφήσω έτσι Σπυράκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βασικά χάρη σου κάναν τώρα μπορείς να βρεις κάτι που πραγματικά θα σε εκφράζει και θα σε ικανοποιεί. κυνήγα τους πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Το χρυσό Πιπι Γεια σου Νίνα. Σίγουρα είναι μια καλή ευκαιρία να μοιράσω βιογραφικά και να ψάξω για κάτι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω έναν φίλο στις Σέρρες ο οποίος είναι προϊστάμενος στο τμήμα Αλλαντικών ενός Μασούτη, εδώ και ~17 χρόνια (τουλάχιστον την τελευταία φορά που τον είδα).

    Ήθελε να αποκαλύψει τις μαλαγανιές του εργοδότη του (πάρα πολλές, ας μην το συζητήσουμε εδώ), αλλά ομολόγησε ότι αν έκανε την παραμικρή νύξη, δεν θα ξαναέπιανε δουλειά σε σούπερ μάρκετ, Μασούτης ή μη.

    Τα λέω ως προειδοποίηση για να προχωρήσεις προσεκτικά. Μην τους αφήσεις να γλυτώσουν, αλλά μην θυσιάσεις τίποτα. Καλή τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φιλαρακι καλημερουδια!
    ναι, καθε εμποδιο για καλο!
    ετσι και αλλιως, απο τη μυγα ξίγκι
    εβγαζαν.
    καθε εταιρεια καλυτερη θα ναι απο
    αυτη
    δεν ειχαν καν το θαρρος να σε απολυσουν
    λεγοντας σου τον πραγματικο λογο
    αληθεια,
    ποσους αλλους εχουν απολυσει με τοσο
    γυφτικες δικαιολογιες?

    καλη αρχη δημητρο στο νεο σου ξεκινημα
    μακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ίδια προβλήματα αντιμετωπίζω και'γω στο θέμα ωραρίου αποδοχών κ.λπ απο ιδιωτική επιχείρηση.
    Πρίν 8μέρες μια ίωση μ'έκανε να πάρω μετά από 7χρόνια δουλειάς 5ήμερη άδεια γιατρού!Η περίοδος δεν δικαιολογούσε ρεπό όχι άδεια το αποτέλεσμα δουλεύω τώρα ώς το τέλος του μήνα χωρίς ρεπό και όλο νύχτα και το φθινόπωρο παίζεται η θέση μου.
    Η αδικία δεν συγχωρείται αλλά όταν είναι κλειστές οι κοινωνίες στιγματίζεσαι και όταν έχουν δεσμούς οι εργοδότες "χάνεσαι" επαγγελματικά.
    Κοίτα άν ο big boss έχει "όνομα" στην κοινωνία και κύρος και μετά προχώρησε την καταγγελία.Παίζονται χοντρά παιχνίδια κάτω απ΄το ξερό μας μεροκάματο για να γίνονται αυτοί όλο και πιο δυνατοί.
    Στο Blog μου δεν μπορώ να γράψω γιαυτά γιατί υπάρχουν ρουφιάνοι αλλά όταν κάνει την μακακία και με απολύσει θα τ'ακούσει δικτυακά.
    Εύχομαι να'ναι ευκαιρία για να βρείς κάτι καλύτερο που θα'σαι εσύ ευτυχισμένος γιαυτό που κάνεις και όχι οι άλλοι!!
    Φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ανώνυμος Είναι αλήθεια ότι ειδικά στις Σέρρες υπάρχει μια κλίκα εργοδοτών με στενούς δεσμούς και ότι πολλές φορές τυγχάνει να διαρρέουν ονόματα από την επιθεώρηση εργασίας που έχουν προβεί σε καταγγελία προς διάφορες εταιρίες με αποτέλεσμα αρκετοί να είναι άνεργοι για τεράστια χρονικά διαστήματα... Πάντως κάνω προσεκτικά βήματα και δε βιάζομαι... Υγεία να έχουμε και τίποτε άλλο... όλα θα γίνουν...
    @zoyzoy Στον ιδιωτικό τομέα δεν έχει ο εργαζόμενος το δικαίωμα όχι να αρρωστήσει αλλά και να πεθάνει εκτός εργασίας... Αν γίνει κάτι τέτοιο πάει... στιγματίστηκε για μακροχρόνιο διάστημα... άστα να πάνε...
    @fotini Δε μασάω γιατί έχω περάσει πολύ δυσκολότερα... η πουστιά είναι που με χαλάει και όχι η απόλυση... φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απίστευτοι είναι, δεν υπάρχουν λόγια να τους περιγράψει κανείς. Συμφωνώ ότι δεν πρέπει με τίποτα να τους αφήσεις έτσι. Θέλω να πιστεύω ότι αυτή τη φορά θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις.
    Εύχομαι τα καλύτερα για τη νέα σου δουλειά, σημασία έχει να γνωρίζεις εσύ ο ίδιος ότι είσαι καλός σ΄ αυτό που κάνεις. Αυτοί που δεν το αναγνωρίζουν συνήθως φοβούνται τη σύγκριση.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Σουζάνα Ευχαριστώ για τις ευχές σου αλλά πρώτα πρέπει να βρω νέα δουλειά. Θα γίνει και αυτό. Δεν απογοητεύομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε Δημήτρη τι διαβάζω; Σου έδωσαν άδεια για μόνιμες διακοπές; Είσαι στην χλιδή δεν το συζητώ!!! :P

    Λοιπόν άκου παλικάρι μου, στα'χουν πει και παραπάνω. Αν είναι να τους κάψεις καν'το με το ΙΚΑ κι όχι με την επιθεώρηση εργασίας. Όλοι εκεί είναι μιλημένοι μεταξύ τους κι άκρη δεν θα βγάλεις και θιγμένος θα φύγεις. Κοινό μυστικό πια είναι ότι οι εργοδοσίες με την επιθεώρηση εργασίας είναι "κολλητοί".

    Εσύ να είσαι καλά πρώτα απ'όλα, να'χεις υγεία κι από δουλειά δεν νομίζεις ότι στερέψεις! Όλο και κάπου θα βρεις όλο και κάτι θα καταφέρεις.

    Ευχαριστώ για το πέρασμα σου απ'το Blog μου. Διαφορά πράγματα με έκαναν να απέχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. file mou gamata me KEFALEA GRAMATA*ESI NASE KALA ME THN KURA SOU KAI KANENAS DEN XANETE *OLO KAI KATI ALLO 8A BREIS KAI APO OTI FENETE DEN EISAI APO TA PAIDIA POU PERIMENOUNE APO TO MPAMPA TH BOH8EIA KATI 8A BREIS KAI MAKARI NA SOU KATSEI KATI KALO GIATI EISAI KALO PAIDI*OSO GIA TOUS ALLOUS ME TA PAGOTA NA TOUS KOPI TO REUMA KAI NA LIOSOUNE TA GAMIMENA*KALHMERA MITSARA KAI KALH EBDOMADA NA EXEIS KAI FISIKA ME KATI KALITERO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @sadrina Άστα να πάνε βρε Σαντρινάκι... Αν μπλέξεις με κωλόπαιδα αυτά παθαίνεις. Τεσπα: ΘΑ γυρίσει ο τροχός, που θα πάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @MOLEMOU Γεια σου Νικόλα... Είπαμε: μόνο για τον τεμπέλη δεν έχει δουλειά... Δεν καίγομαι για το οικονομικό τόσο πλύ όσο για τη ρετσινιά που πήγαν να μου κολλήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λυπάμε ρε φίλε... αλλά όπως τα λες στημένη στην είχαν... μία καταγγελία πάντως θα τους κάνει να χοροπηδήσουν ... και ισως καλύτερα για σένα ... να βρεις κάτι καλύτερο... καλή πορεία από εδώ και μπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Οδοιπόρος Αν το δούμε από τη θετική του πλευά μπορώ να πω ότι γλίτωσα από τα κάτεργα. Κάτι θα βρεθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όντως ζόρι χοντρό να σε περιμένει κάτι τέτοιο μετά από διακοπές.

    Αλλά δε θα πω τιποτα διαφορετικό απ΄τους υπόλοιπους...κάθε εμπόδιο για καλό ...Θα χεις τώρα λίγο τρέξιμο μέχρι να βρεις κάτι καλό, αλλά μετά θα τους θυμασαι και θα τους λυπάσαι

    Φιλιά Δημητράκο μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @nellinezi Σίγουρα κανείς δε χάνεται αλλά μετά θα τους θυνηθώ και θα τους π@#$%&...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αξίζει τον κόπο να χαλαστείς μετά; Αστους να χαλαστούν με τους εαυτούς τους ...δεν υπάρχει περίπτωση να μη γίνει Δημητρό μου...θα ρθει η ώρα τους που όλα μπροστά τους θα τα βρουν και όλα θα τα θυμηθούν.

    Θα είναι η ώρα που αναρωτηθούν τι αμαρτίες πληρώνουν ;-)

    Tέλος πάντων λίγο μας ενδιαφέρουν αυτοί...εως καθόλου :-P Eσύ πες μας, τι γίνεται; (από το θέμα της δουλειάς εννοώ, μην παρεξηγηθώ ως αδιάκριτη :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δημήτρη κουράγιο. Τουλάχιστον εσένα δεν σε είπαν απατεώνα. Υπάρχουν και χειρότερα, πίστεψε με. Έγραψα σχετικά και στον Καφενέ. Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @nellinezi Ο γιατρός των πάντων είναι ο χρόνος... Δε με απασχολεί τόσο το οικονομικό όσο η ρετσινιά που πήγαν να μου κολλήσουν. Πιστεύω ότι μόνο για τον τεμπέλη δεν έχει δουλειά. Κάτι θα βρω. Λίγο με τους υπολογιστές που διορθώνω, μερικά ιδιαίτερα θα κάνω σε παιδιά αγγλικής γλώσσας... κάτι θα γίνει μέχρι να βρω κάτι καλύτερο από αυτό που είχα...
    @kafetzis Απατεώνα δε με αποκάλεσαν αλλά τη ρετσινιά πήγαν να μου την κολλήσουν. Για δώσε link να διαβάσω... Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαρακτηριστική προσπάθεια δικαιολόγησης ειλημμένης απόφασης με απίστευτες σαχλαμάρες από την εργοδοσία, ή την όποια εξουσία...

    Καλό κουράγιο φίλε, ελπίζω να μπορέσεις να σταθείς στο ύψος σου χωρίς συμβιβασμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @polsemanen Με ξαναβλέπω κάτοικο στη Σουηδία... Από σαχλαμάρες σίγουρα εκεί υπάρχουν πολύ λιγότερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ..ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;

    Εγώ λέω (:D) πως είμαι από Μάη χωρίς δουλειά -εκτός από κάτι περιστασιακές- και φυσικά δε μπορεί να θεωρηθεί ως δουλεια το DJιλίκι...
    ΕΓώ, έφυγα για λόγους που κάποιος άλλος ίσως και να θεωρήσει ασήμαντους αλλά, το μυαλό αλλίως τα ερμηνεύει...
    Εδώ που είμαι είναι "αλλιώς" και δύσκολα τα πράγματα. Θα δούμε όμως... όσο για σένα, όπως έλεγε και ο μακαρίτης ο πατέρας μου: "Κάθε εμπόδιο για καλό". Με τόσα που συμβαίνουν όμως αναρωτιέμαι μήπως και αυτό που έλεγε - το έλεγε για παρηγοριά...
    Δεν ξέρω - θα δείξει..
    Καλημέρα + καλό μήνα + καλή εποχή

    -μiliokas aka skylos_mayros-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @miliokas "Κάθε εμπόδιο για καλό". Μια φράση που έχει χάσει την ουσία της. Βασικά σιχάθηκα να συναντώ εμπόδια και από καλό γιοκ... αλλά από την άλλη δε θα πεθάνουμε κιόλας... οι λόγοι που λες μπορεί να είναι για τον καθένα μηδαμινοί αλλά σημασία έχει πόσο μετράνε για 'σένα μια και είσαι το "θύμα", οπότε πρέπει να είναι σεβαστοί. Καλό μήνα και ας ελπίσουμε σε καλύτερες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;