Την περασμένη Πέμπτη έφαγα μια φρίκη με το desktop. Το αγόρασα το Δεκέμβρη του 2008 από το E-shop. Μετά από τρεις μήνες κρασάρισε ο σκληρός δίσκος. Ήταν ένας 500άρης Seagate Barracuda 7200.11. Τον είχα στείλει για αντικατάσταση στην Αθήνα εφόσον με κάλυπτε η εγγύηση. Αυτό σημαίνει ότι έχασα κάποια δεδομένα (όσα δεν πρόλαβα να τα κάνω back up) και ότι έπρεπε να ξανακάνω format στον καινούριο και να βάλω πάνω από εκατό προγράμματα που χρησιμοποιώ. Αυτό σημαίνει ένα γεμάτο εικοσιτετράωρο μπροστά στο pc. Τεσπα! Μου επέστρεψαν το κουτί με τον καινούριο δίσκο (μετά από σχεδόν δύο εβδομάδες), έκανα format και όλα καλά. Μέχρι την Πέμπτη που μας πέρασε.
Γύρισα από τη δουλειά, απάντησα σε κάποια mails και σχόλια και πήγα να ξεκουραστώ για μια ώρα. Όταν επέστρεψα στο γραφείο είδα ότι ο υπολογιστής ήταν σε φάση που προσπαθούσε να κάνει επανεκκίνηση από μόνος του. Αυτό που με παραξένεψε είναι ότι προσπαθούσε να κάνει boot από τα cd drives και όχι από το σκληρό που είναι η πρώτη επιλογή για boot στο BIOS. Κρύος ιδρώτα άρχισε να με λούζει ότα άρχισα να συνειδητοποιώ τι γίνεται. Μπήκα στο BIOS και ανακάλυψα ότι δεν αναγνώριζε το σκληρό δίσκο ως συσκευή. Το περίεργο ήταν ότι ο δίσκος ακουγόταν να δουλεύει κανονικά και μερικές φορές εμφάνιζε το logo των Windows αλλά ως εκεί. Άνοιξα το κουτί και είδα ότι οι μάγκες στο E-shop είχαν αντικαταστήσει τον πρώτο σκληρό δίσκο που κρασάρισε επειδή ήταν από ελατωματική παρτίδα με έναν άλλον πάλι της ίδιας παρτίδας. Ωραίοι επαγγελματίες! Το θέμα είναι ότι η ίδια η εταιρία (Seagate) είχε παραδεχτεί ότι η συγκεκριμένη παρτίδα (Seagate Barracuda 7200.11) ήταν ελατωματική, οπότε ήταν παγκοσμίως γνωστό. Παρόλα αυτά συνέχισε το συγκεκριμένο προϊόν να παραμένει στα ράφια της αγοράς και να πωλείται κανονικά. Δε μ' ενδιαφέρει ποιος φταίει γι' αυτό. Εγώ ξέρω ότι πάλι θα αναγκαστώ να κάνω format και να περνάω προγράμματα χωρίς να φταίω. Επειδή κάποιοι μου πλάσαραν ελατωματικό προϊόν θα χάσω ένα εικοσιτετράωρο από τη ζωή μου. Προσωπικά μου την έδωσε γιατί είμαι χρόνια πελάτης στο E-shop και τους έχω πάει πολύ πελατεία (συγγενείς, φίλους και γνωστούς). Μόλις κατάφεραν να με χάσουν από πελάτη. Συγχαρητήρια!
Το καλό είναι ότι το πήγα σε ένα γνωστό τεχνικό και καταφέραμε να τραβήξουμε τα δεδομένα που ήταν μέσα. Ο δίσκος εμφάνισε 38000 bad sectors. Αυτή ήταν η βλάβη του. Επειδή βαριέμαι να εξηγώ τι είναι αυτό μια απλή αναζήτηση στο Γούγλη θα σας δώσει να καταλάβετε. Επέστρεψα το δίσκο στο E-shop (λόγω εγγύησης) και ζήτησα να δώσω κάτι παραπάνω και να μου δώσουν άλλη μάρκα σκληρό. Μου απάντησαν αρνητικά. Τότε απαίτησα ο σκληρός που θα έρθει να είναι σε σφραγισμένο κουτί και να είναι η νέα σειρά Seagate Barracuda 7200.12 (για το οποίο διάβασα πολύ καλά λόγια). Αυτή τη στιγμή είμαι με ένα δανεικό ογδοντάρη σκληρό τον οποίο έπρεπε να του κάνω format και να του περάσω μερικά βασικά προγράμματα για να μπορώ να δουλέψω. Αυτός είναι ο λόγος της υπολειτουργίας των blogs και του ραδιοφώνου. Αύριο πρέπει να επιστρέψω το δανεικό σκληρό και να προσεύχομαι να έρθει γρήγορα ο καινούριος σκληρός. Μέσα σε διάστημα ενάμιση χρόνου να χαλάσουν δύο σκληροί δίσκοι πάει πολύ. Το θέμα είναι ότι το E-shop μου τους πλάσαρε γνωρίζοντας ότι η παρτίδα ήταν προβληματική.
ΥΓ.: Από τη στιγμή που αντικαθιστάτε ένα ηλεκτρονικό προϊόν αυτόματα ανανεώνεται και η εγγύηση αυτού. Να μη σας πιάνουν κορόιδα. Η εγγύηση για τους σκληρούς δίσκους είναι τρία χρόνια.
Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010
Print this post
ΤΗ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αυτό πήγα να σου πω τώρα, οι Seagate Barracuda, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ η παρτίδα Barracuda, αποδείχτηκε πάρα πολύ προβληματική κάτι που "έσπασε" το κύρος της Seagate που κατά τα άλλα την βρίσκω πολύ αξιόπιστη, ειδικά μετά απο μια πολύ μεγάλη καταστροφή δεδομένων που υπέστησα πριν μερικά χρόνια με έναν πανάθλιο WDigital που να μη σώσουν! Το θυμάμαι και φρικάρω γιατί έχασα επαγγελματικά δεδομένα, ακόμα και τις φωτογραφίες του αρραβώνα μου, μια μέρα πριν τα κάνω backup, και όλα "πατούσαν" σε bad sectors του κερατά! Ούτε να τους βλέπω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να επιστρέψω στο θέμα μας μετά την οργισμένη παρένθεση μου, η Seagate αρχικά προσπάθησε να διορθώσει το πρόβλημα με το να βγάλει ένα αρχειο - ενημέρωση που υποτίθεται έλυνε το πρόβλημα. Σε κάποιους δούλεψε, σε άλλους -στους περισσότερους- όχι. Ανακάλεσε λοιπόν τις παρτίδες Barracuda αλλά είτε κάποιες ξέμειναν, είτε στο Μπανανισταν ξέμειναν και δεν επεστράφησαν, που είναι και το πιο πιθανό, αφού η Ελλάδα έχει γενικά παράδοση σε ελαττωματικά προϊόντα που ειτε δεν επιστρέφονται, είτε οι ξένες εταιρίες μας θεωρούν λίγο...σκουπιδοντενεκέ (όπως έκανε κάτι φεγγάρια η ΝΟΚΙΑ που ξεφόρτωνε εδώ ότι μάπα κινητό στράβωνε και είχε λυσσάξει ο κόσμος απο προβλήματα στα ΝΟΚΙΑ).
Εγώ η ίδια είχα πρόβλημα 2 φορές απανωτά με Tagan KAI Heroichi τροφοδοτικά! Tagan KAI Heroichi Hack, καταλαβαίνεις; Φαντάσου δηλαδή, δεν το πίστευα! Ενώ η μητρική MSI που είχα τότε και μου έλεγαν οτι θα μου μείνει στα χέρια επάνω στην 3ετία βγήκε σκυλί μαύρο!
Τι να πω, εγώ για hardware απο Ελλάδα, και ηλεκτρονικά γενικά δηλαδή, ομολογώ πως τρέμω όταν αγοράζω.
@Πολίτης της Μπανανίας Η νέα σειρά (Seagate Barracuda 7200.12) αποδείχτηκε καλή. Το αναβαθμισμένο firmware που λες αφορούσε δυστυχώς μόνο τους σκληρούς δίσκους 1ΤΒ. Όσο για τη ΝΟΚΙΑ τι να πω... Στην Ελλάδα έχουνε γίνει ΤΑ ΑΙΣΧΗ!!! Εδώ και λίγο καιρό στμάτησα να αγοράζω από Ελλάδα. Βρίσκω μέσω διαδυκτίου αυτά που θέλω και σε πιο χαμηλές τιμές. Ένα πολύ καλό είναι το thomann.de Η εξυπηρέτηση τους και ο επαγγελματισμός τους δεν παίζεται με τίποτα. Δοκίμασε το και θα με θυμηθείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Hack, γενικά αν ξέρεις και άλλες σελίδες, ρίχτες να βρούμε το φως μας γιατί δεν πάει άλλο. Αν αγοράζεις hardware απο έξω, είναι όλα οκ με τις εγγυήσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφή@Πολίτης της Μπανανίας Από το συγκεκριμένο site δίνουν 3 χρόνια εγγύηση και ότι πάρεις έχεις δικαίωμα να το στείλεις πίσω μέσα σε διάστημα ενός μηνός και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Κατά καιρούς προτείνω διάφορα στο άλλο μου ιστολόγιο, το Locus Blogus.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά, γιατι δεν τα εχουν αποσύρει ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή ρε γαμωτο, υποτίθεται οτι η σειρά Barracuda ειναι πολυ καλή, τωρα που υπάρχει πρόβλημα εδω και καιρό θα έπρεπε να μην κυκλοφορούν και την πατάει ανυποψίαστος κόσμος.
Δες εδω τι γράφουν γι αυτο το δίσκο απο τις 13 Ιαν.2009 στο theinquirer.net :
SEAGATE'S FLAGSHIP desktop Barracuda 7200.11 drives, in particular the 1TB (ST31000340AS) units, are failing at an alarming rate and prompting outrage from their faithful customers.
A new self-bricking feature apparently resides in faulty firmware microcode which will rear its ugly head sometime at boot detection. Essentially the drive will be working as normal for a while, then - out of the blue - it'll brick itself to death. The next time you reboot your computer the drive will simply lock itself up as a failsafe and won't be detected by the BIOS. In other words, there's power, spin-up, but no detection to enable booting.
Ο δίσκος δεν ειναι προβληματικός αλλα ακατάλληλος !
Και οι εξωτερικοί δίσκοι τους είχαν πρόβλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήHack πάω απο το Locus Blogus, πολύ μου αρέσει, βρήκα τον παράδεισο του pc geek! :p
Μπραβο μου μας το λες φίλε μου για να ξέρουμε κι μείς τι μας γίνεται. Γιατί θα μπορούσαν άνετα να σου πουν μα η εγγύηση σου είναι 2 χρόνια και να σε βάλουν να πληρώσεις. Εμένα είναι 2 χρόνια υποτίθεται αλλά προφανώς ο σκληρός εξαιρείται κάτι που δεν θεώρησαν καλό να μου πουν. Φυσικά αχρείαστη να'ναι η εγγύηση αλλά γι'αυτο υπάρχει γιατί μπορεί και να τη χρειαστείς!
ΑπάντησηΔιαγραφή@tzonakos Αυτή είναι η ελληνική αγορά που μας ζητάει να την εμπιστευτούμε. Αντί να ειδοποιήσουν τους πελάτες κοιτάζουν να τα σπρώξουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Πολίτης της Μπανανίας Ναι όντως... και οι εξωτερικοί τους είχαν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Χαίρομαι που σου αρέσει. Μόλις πάρω τον καινούριο σκληρό θα αεχίσω να ανρτώ πιο συχνά εκεί.
@DaisyCrazy Κάθε εξάρτημα σε υπολογιστή έχει διαφορετική εγγύηση. Οι σκληροί δίσκοι έχουν συνήθως τρία χρόνια, οι κάρτες μνήμης εφ' όρου ζωής, οι επεξεργαστές και τα cd drives για δύο χρόνια κ.ο.κ. Αν θέλεις ψάξτο λίγο στο Γούγλη και θα δεις. όποιος μαγαζάτορας σου λέει άλλα αντί άλλων εσύ να επιμένεις και αν δεν παίρνει από λόγια ρίξε του καμιά καταγγελία. Ο έμπορος θέλει πάντα να πουλάει και οι εγγυήσεις δεν τον συμφέρουν.
Ξεροβήχω.. γιατί το μόνο που κατάλαβα είναι ότι οι σκληροί δίσκοι έχουν εγγύηση 3 χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα το ξέρω γιατί έχω βάλει καινούργιο.
Πάντως hack είσαι μεγάλη πηγή πληροφοριών και βοήθειας.
Εύχομαι γρήγορη ανάρρωση στον ασθενή pc :-)
Καλό βράδυ.
@Βάσσια Αν ασχοληθείς λιγάκι θα καταλάβεις πολλά. Μερικές αναζητήσεις στο Γούγλη και μερικά tutorials στο You Tube θα σε φωτίσουν. Ανάρρωση θα υπάρχει στο pc αλλά με το E-Shop δε νομίζω να είναι γρήγορη. Έχω κάποια πείρα και πολλοί άλλοι επίσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα κάνεις αναρτήσεις πιο συχνά αδερφέ να δούμε το φως μας! :D
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ξεχάσω, πέρνα μια βόλτα να δεις τον λύκο, μιλάμε ΤΕΛΕΙΑ φώτο! Βρε συ Hack δεν μπορεί να με πληρώνει κάποιος να γυρνάω τον κόσμο να βγάζω τις φωτογραφίες μου;; :-(
@Πολίτης της Μπανανίας Ας γίναι καλά το ΠιΤσι και όλα θα γίνουν. Όσο για το δεύτερο αν πιάσεις δουλειά στο National Geographic ή σε κάποιο παρόμοιο μπορείς να κάνεις αυτό που επιθυμείς. Γνωριμίες έχεις; Ωραία φωτό ο λύκος. Δικός σου; Εσύ την τράβηξες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι παλικάρι μου δεν την τράβηξα εγώ. Αν την τραβούσα εγώ σημαίνει πως θα ήμουν κάπου πολύ ωραία αυτή την στιγμή και θα ήμουν πολύ ευτυχισμενη που μπορώ να εξασκήσω την τέχνη μου έτσι. Μου την έστειλαν και την ερωτεύτηκα αυτή την φωτογραφία, δεν ξέρω καν ποιος είναι ο lucky bastard συνάδελφος που είχε την τύχη να την βγάλει για να έβαζα την πηγή. Εχω δει κάτι φωτογραφίες απο ξένους φωτογράφους Hack που με κάνουν να ξεροψήνομαι σαν μπέικον απο την ζήλια μου. Τι ωραία που θα ήταν να έκανα και εγώ ότι κάνουν εκείνοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε γνωριμίες έχω, αν είχα θα είχα και δουλειά! :P
Δεν βαριέσαι, ποτέ δεν ξέρεις. :D
Α καλαα, απο e-shop μια φορα ειπα να αξιωθω να αγορασω μνημη ραμ 2 gb, αλλα το θεμα ηταν το εξης, ειχα lap top hp, απο τα φτηνα, και οταν πηγα μου ειπαν οτι η εγγυηση δεν με καλυπτε, και οτι δεν μπορουν να μου υποσχεθουν 100% οτι η μνημη η κανουρια 8α ειναι απολυτως συμβατη. Τεσπα, πηρα ολη την ευθυνη επανω μου, επειδη το pc κλαταρε κι δεν πηγαινε αλλο, και μαπινω στο σαιτ, αρχιζοντας να ψαχνω για μνημες συμβατες. Επειδη ειμαι λιγο ασχετος με pc γενικα, καταφερα να αναγνρισω οτι η μνημη μου ηταν DDR2, αρα λεω να κοιταξω κατι αντιστοιχο, οπως και εκανα. Ετσι, κοιταξα, σημειωσα το μοντελο σε ενα χαρτι, και πηγα σε ενα καταστημα στη Λ. Συγγρου να το παραγγειλω. Αφου συνενοηθηκα με εναν (μαλακα) υπαλληλο, εδωσα αριθμο κιν, και με ενημερωσαν οτι θα μου στειλουν μνμ, να πηγαινα εντος 3 ημερων να το επαιρνα. Ο μαλακας ο υππαλληλος ομως που το επαιζε και εξυπνος μου εδωσε μνημη DDR1. Ουτε επιτηδες να το εκανε. Η βλακεια απο πλευρας μου ηταν οτι οταν το πηρα, δεν ανοιξα τη συσκευασια, παρα μονο οταν πηγα σπτιτι και την εβαλα στο κομπιουτερ. Εκει διαπιστωσα οτι δεν ηταν συμβατη διοτι δεν μου ανοιγαν τα windows. Τους πηρα πισω τηλ, και μου ειπαν οτι ειναι πολυ δυσκολο να μου το αντικαταστησουν, ομως δεν το εβαλα κατω μιας και ειχα δωσει λεφτα, και αποφασισα να ξαναπαω στο καταστημα. Εκει ο υπαλληλος εκανε το μαλακα, το επαιζε οτι δεν θυμοτανε, και μου ειπε οτι αν δεν ειχα ανοιξει τη συσκευασια η αλλαγη θα γινονταν κανονικα, μετα επειδη εκνευριστηκα, και του ειπα απλα οτι δεν ητανν δικο μου το λαθος, συνεννοηθηκε με τον υπευθυνο, και μου ειπε οτι την επομενη μερα θα μου ερψοντανε παλι sms, και οτι τα λεφτα 8ια πιστωνονταν και θα μου αντικαθιστουσαν τελικωνς τη μνημη. Αποτελεσμα: Μια εβδομαδα καθυστερηση (γιατι χρειαστηκαν αλλες 3 μερες και ενα ΣουΚου) για να παρω κατι απλο, που απο την αρχη ημουν σαφης και σιγουρος στο τι ψαχνω. Προφανως καποιοι αχρηστοι που δουλευουν εκει δεν ξερουν να κανουν σωστα τη δουλεια τους. Κριμα. Να μην προχωραμε ουτε σε αυτα τα 8εματα καθολου μπροστα. Εννοειται οτι απο τοτε δεν ξαναστραφηκα να αγορασω τιποτα απο αυτους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλο καλοκαιρι, χακ, την εκανα για διακοπες (Πτυχιουχος πλεον) 2μηνης διαρκειας ως αρχες αυγουστου. Ελπιζω να λυθει το προβλημα. Να περασεις καλα φιλε, και αν με βοηθησει το free wi - fi 8α σε ακουσω στο radio!
ΑπάντησηΔιαγραφή@Πολίτης της Μπανανίας Και όμως... Εγώ πιστεύω ότι αν θέλειςκάτι τόσο πολύ τελικά θα τα καταφέρεις. Θα κόψεις από κάπου αλλού και θα κάνεις το κομμάτι σου. Πήγα στην Πράγα για 8 ώρες (τόση ήταν η αναμονή στο αεροδρόμιο για να συνεχίσω το ταξίδι μου) και πρόλαβα να περπατήσω, να βγάλω φωτογραφίες, να χαζέψω βιτρίνες, να φάω τοπικά εδέσματα κλπ. Απλά πρέπει να εκμεταλεύεσαι με τη μία και την παραμικρή ευκαιρία που σου δίνεται και να μην το ζυγίζεις για πολύ ώρα. Αν θέλεις μπορώ με email να σου προτείνω διάφορα και για ταξίδια οικονομικότατ που θα τρίβεις τα μάτια σου και θέματα για φωτογραφία που θα σε αφήσουν κάγκελο.
ΑπάντησηΔιαγραφή@gatodiakritikos Καλά... ξέρεις πόσοι άσχετοι δουλεύουν ως πωλητές και τεχνικοί σε τέτοια μαγαζιά; Ξέρεις πόσοι ακόμα περισσότεροι πελάτες την έχουν πατήσει από δαύτους; Άστα να πάνε! Δυστυχώς στην Ελλάδα για να βρίσκεις το δίκιο σου πρέπει συνεχώς να μαλώνεις και να έχεις ανεβασμένη πίεση μέχρι και γραφικός πρέπει να γίνεις.
Άντε και πτυχιούχος. Εύχομαι να μην είσαι πτυχιούχος άνεργος. Καλά να περάσεις στις διακοπές σου και κοίτα να το γλεντήσεις όσο πιο πολύ μπορείς. όσο για το στρατό; Δες το σαν ένα εννιάμηνο ανέκδοτο. Πολλοί λένε αν δε μπορείς να αποφύγεις το γαμήσι κοίτα να το απολάυσεις. Εγώ ένα έχω να σου πω: Κάθε μέρα που θα είσαι μέσα και θα περνάει η πλάστιγγα θα γέρνει προς το μέρος σου. Δε θα καταλάβεις πότε θα περάσει ο καιρός. Αν έρθεις κατά εδώ μεριά (Σερραϊστάν) μπορώ να σου υπογράψω χαρτί για να παίρνεις διανυκτερεύσεις.
Αδερφέ το ρωτάς; bananiagr@yahoo.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένω Δάσκαλε! (υπόκλιση, υπόκλιση)
:D
σε ευχαριστω φιλε! Ακομα δεν ξερω! Αν ειναι γιατι οχι;; (Αν δεν σε φερνω σε δυσκολη θεση).Καλο σου βραδυ. και ξαναμιλαμε!
ΑπάντησηΔιαγραφή@gatodiakritikos Καμία δύσκολη θέση. Αλήθεια που παρουσιάζεσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμενω ακομη...Αρχες Ιουλη περιπου, θα ξερω..
ΑπάντησηΔιαγραφή@gatodiakritikos ΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφή