Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2008

Print this post

ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ...

Καλά ότι το πετρέλαιο ανέβηκε η τιμή του,
(ενώ κατέβηκε η στάθμη του στο λέβητα) είναι γνωστό. Από χθες, αν δεν κάνω λάθος, θα μας τραβάνε τα νεφρά παραπάνω. Το κακό είναι ότι πλάκωσαν και τα κρύα για τα καλά οπότε να περιμένουμε τα κοινόχρηστα να χτυπήσουν κόκκινο.
Τεσπα! Πάμε παρακάτω. Χθες το βράδυ πήγα στο ψιλικατζίδικο που βρίσκεται κάτω από το σπίτι μου για να αγοράσω καπνό και χαρτάκια. Αν και η μάρκα μου είναι Prince μαλακό δεν έχω τη δυνατότητα να σκάω κάθε μέρα τρία ευρώ το λιγότερο για τσιγάρα. Δε με παίρνει! Τι έλεγα; Α, ναι... Μου λέει ο ψιλικατζής: "Μεγάλε γάμησε τα". "Γιατί;", τον ρωτάω. "Ανεβαίνουν οι τιμές στα τσιγάρα. Σε όλα εκτός από τα Marlboro." "Ωχ! και πόσο θα πάνε;", ξαναρωτάω. "20 με 30 λεπτά πάνω. Τα Marlboro όμως για ένα ακόμη χρόνο δε θα ανεβούνε. Κατάλαβες μεγάλε; Νομίζουν ότι ο κόσμος το φυσάει το παραδάκι και κάνουν αβέρτα αυξήσεις στις τιμές". "Να δεις που στο τέλος θα το κόψουμε", τον απαντάω. "Το γελάς; Πριν από πέντε λεπτά ήρθε πελάτης για τσιγάρα και μόλις του είπα τα καθέκαστα αποφάσισε την ίδια στιγμή να το κόψει με αποτέλεσμα αντί να πάρει τσιγάρα, να αγοράσει μαστίχες. Λίγοι είναι που το έχουν κόψει για οικονομικούς λόγους;", μου απαντάει ο ψιλικατζής.
Δεν είπα τίποτα παραπάνω. Πήρα τα χαρτάκια μου, τον καπνό μου, καληνύχτισα και έφυγα.
Αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων γίνονται αρκετές φορές το χρόνο. Αυξήσεις σοβαρές και όχι του κώλου στους μισθούς μας πότε θα πάρουμε; Για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους μιλάω βέβαια. Οι δημόσιοι έχουν δεμένο το γάιδαρο τους.
Άντε καλό Σαββατοκύριακο!

buzz it!

4 σχόλια:

  1. Κανένας δεν έχει δεμένο το γάϊδαρό του (εννοώ από τη μεγάλη πλειοψηφία, όχι από τους φορτωμένους) απλώς κάποιοι θα τον χάσουν γρηγορότερα και άλλοι αργότερα.nprps

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για κάποιους είναι χαμένος ήδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουουουφφφφφ.....η υπόθεση σηκώνει τσιγάρο!! ...Α ξέχασα ! Το έχω κόψει! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;