Σάββατο 3 Μαΐου 2008

Print this post

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΛΙΔΑΣ

Υπάρχουν κάποια κακομαθημένα παιδάκια (πλουσιόπαιδα) που οι γονείς τους δεν τους χαλάνε ποτέ χατήρι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην είναι ποτέ ευχαριστημένα αυτά τα παιδάκια και με τίποτα. Ψάχνουν διεξόδους αλλού και πολλές φορές κάνουν διάφορες μαλακίες για να γεμίσουν την κενή ζωή τους.
Πολλά από αυτά τα παιδάκια ασπάζονται την ιδεολογία του κομμουνισμού αν και σπουδάζουν στις Η.Π.Α., στην Αγγλία και σε άλλες δυτικές χώρες. Πάντα όμως εφράζονται εκ του ασφαλούς γιατί ο μπαμπάκας τους βρίσκεται από πίσω έτοιμος να τσοντάρει για οτιδήποτε ζητήσουν τα βλαστάρια του. Με λίγα λόγια έχουμε ένα νέο μοντέλο κομμουνιστών. Αυτών με τη δεξιά τσέπη.
Πριν από λίγο καιρό έβλεπα ένα βίντεο στο YouTube που έδειχνε 3 - 4 μοσχαναθρεμμένα κωλοπαίδια που σπουδάζουν στο Λονδίνο να καίνε την ελληνική σημαία και να λένε υβριστικά συνθήματα γι' αυτή ενώ ταυτόχρονα κρατούσαν ένα πλακάτ που έγραφε ένα σύνθημα υπέρ του κομμουνισμού. Ένας Βρετανός αστυνομικός προσπάθησε να τα αποτρέψει αλλά δεν τα κατάφερε. Δυστυχώς δε συγκράτησα τη διεύθυνση για να σας παραπέμψω. Τώρα πως σχετίζουν αυτά τα τσογλάνια το κάψιμο της σημαίας με τον κομμουνισμό θα σας γελάσω. Είμαστε η μόνη χώρα που αισθανόμαστε ντροπή αν αναρτίσουμε τη σημαία μας στο μπαλκόνι και αντ' αυτού αρκετοί την καίνε.
Αφού τους αρέσει ο κομμουνισμός ας συμπεριφερθούν σαν γνήσιοι κομμουνιστές. Να μοιράσουν τα ωραία τα λεφτουδάκια τους, αν θέλουν να σπουδάσουν να πηγαίνουν σε χώρες όπου υφίσταται το κομμουνιστικό καθεστός, να ξεχάσουν τα πολυτελή αυτοκινητάκια τους και τα πανάκριβα ρουχαλάκια τους.
Ξέρω πολύ κόσμο από την πρώην Σοβιετική Ένωση και μου διηγήθηκαν τι έχουν περάσει. Η αρραβωνιαστικιά μου είναι από τη Λιθουανία που ήταν μέλος της κοινοπολιτείας. Τους απαγορευόταν να μιλάνε τη γλώσσα τους (άλλο Λιθουανικά και άλλο Ρώσικα), τους απαγορευόταν να κρατάνε τις παραδόσεις τους, πολλοί άνθρωποι βασανίστηκαν, σκοτώθηκαν και εξαφανίστηκαν και πολλοί εξορίστηκαν στη Σιβηρία δίχως επιστροφή καθώς επίσης η λογοκρισία πήγαινε σύννεφο. Χούντα δηλαδή. Η χούντα του προλεταριάτου.
Προφανώς τα κακομαθημένα παιδάκια που αναφέρω στην αρχή ή έχουν άγνοια για όλα αυτά ή τα γνωρίζουν αλλά τα προσπερνάνε γιατί βλέπουν τον κομμουνισμό ως μία μόδα. Μια επανάσταση που κάνουν ενάντια στο κατεστημένο. Πάντα με τις πιστωτικές κάρτες του μπαμπά.

buzz it!

12 σχόλια:

  1. http://www.eamb.gr/quiz/quiz.htm#%CE%9A%CE%BF%CF%85%CE%AF%CE%B6_1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.eamb.gr/quiz/quiz.htm#%CE%9A%CE%BF%CF%85%CE%AF%CE%B6_2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημήτρη ωραία τα quiz.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @όχι μόνο αυτοί αλλά και οι υπόλοιποι κομμουνιστές συχνά ξεχνάνε ή παραβλέπουν τον ολοκληρωτισμό αυτών των καθεστώτων. Και μάλιστα με το όραμα ή την προσδοκία μιας λαϊκής επανάστασης καμιά φορά αποφεύγουν να βοηθήσουν τον κόσμο της εργασίας με πιο πρακτικές λύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ίδιο είχα γράψει και εγώ με τον τίτλο: "Η νωχελική αριστοκρατικότητα του ΚΚΕ" δες το αν θέλεις
    http://greekrider.blogspot.com/2008
    /04/blog-post_222.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. greek rider δες τα quiz του Δημήτρη Ζισόπουλου στα πρώτα σχόλια αυτού του post. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγνώμη τι παπαριές είναι αυτές; δηλαδή, εσύ που ζεις στην ελλάδα και σπουδάζεις στην ελλάδα (χώρα ΚΑΠΙΤΑΛΑ) δεν είσαι κομμουνιστής; αυτός που πάει αγγλία να σπουδάσει τι διαφορά έχει με εσένα; δημόσια είναι και κει τα πανεπιστήμια. καπιταλιστικό το σύστημα τους. Εμείς εδώ κάνουμε ιδιαίτερα και φροντιστήρια και δίνουμε 15000 ευρώ τον χρόνο από την πρώτη δημοτικού τώρα πια τα παιδιά...

    ΑΝΑΘΕΜΑ και έχεις ιδέα αγορίνα μου και συ και ο άλλος ο greek_rider τι σε κάνει κομμουνιστή και τι όχι.

    Επίσης ποιές είναι δηλαδή οι κομμουνιστές χώρες που θα πρέπει να πάμε να σπουδάσουμε; η ΚΙΝΑ; ή μήπως η κορέα; το ΛΑΟΣ σίγουρα..
    Με την λογική σας πάντως, κομμουνιστές δεν υπήρξαν ποτέ. Καλά θα ήταν να σταματήσετε να ντροπιάζετε τους κομμουνιστές και να βγάλετε ότι σκατά σας έχουν πετάξει εκεί μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σου ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι κομμουνιστής και δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό χώρο... Για πες μας εσύ τι σημαίνει κομμουνισμός... Στη Σοβιετική Ένωση ξέρεις πόσα άτομα πήγαν στα γκούλαγκ και άφησαν τα κοκαλάκια τους εκεί; (ελκπίζω να ξέρεις τι είναι τα γκούλαγκ) Ο Στάλιν σου είναι πρότυπο; Λογικά θα έπρεπε εφόσον είσαι, όπως βγάζω από τα συμφραζόμενα σου, αριστερός. Γιθατί δεν αναπολείς την Ε.Σ.Σ.Δ.; Και επειδή βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα σου λέω ότι δεν είμαι ούτε φοιτητής. Ο Αλαβάνος σου γεμίζει το μάτι για αριστερός; Όσο για τους κομμουνιστές με τη δεξιά τσέπη τα είπα στο post μου. Σ'αρέσει δε σ' αρέσει αυτές είναι οι απόψεις μου. Μάλλον όμως θα είσαι κανένας βολεμμένος και φραγκάτος που μιλάς για κομμουνισμό για να το παίξεις μούρη και ψαγμένος. Με λίγα λόγια άσε τις μαλακίες, γλέντα τα φραγκάκια σου και βγάλε τις παρωπίδες. Εγώ ξέρω ότι οι κομμουνιστές τα δίνουν στο κόμμα. Για πες μας εσύ τι δίνεις; Και που είσαι, αν ψάξεις στο blog μου θα δεις ότι κράζω και τη Ν.Δ. και τους Πασόκους. Οπότε τα συμπεράσματα σου ότι είμαι αριστερός είναι άκυρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταρχήν δεν είπα τι είσαι και τι δεν είσαι. Δεν μίλησα για σένα. Με το "εσύ που σπουδάζεις Ελλάδα κτλ" δεν εννοώ εσένα τον hackaday συγκεκριμένα αλλά μιλάω γενικά.

    Εάν θες τον ορισμό του κομμουνισμού μπορείς να διαβάσεις ένα βιβλιαράκι.

    Ναι πες μου σε παρακαλώ τι ήταν οι γκουλάγκ γιατί δεν ξέρω. Πες μου και για την ΕΣΣΔ. Πες να γελάσουμε.

    Ο Στάλιν ήταν καραμπινάτος φασιστής ακροδεξιός. Όποιος πιστεύει το αντίθετο είναι ή ΚΕΚΕΣ λίγδας-ελεεινός-αγράμματος ή πανάσχετος (βλ. εσύ). Επίσης επειδή ξέρεις πολλά θα σου πω ένα ακόμη να μάθεις περισσότερα. Ο Μαρξ (για να πούμε και για κανένα κομμουνιστή) είπε ότι οι κομμουνιστές δεν βασίζουν τις απόψεις τους σε κανένα άτομο αυτό καθαυτό. Κοινώς ούτε ο Αλαβάνος με ενδιαφέρει και με εκφράζει και σίγουρα ούτε ο Στάλιν.
    Τα ... "πρέπει" να τα πεις στην κόρη σου.

    Ναι είμαι "βολεμένος" φραγκάτος. Ξέρεις πόσο βολεμένος; είμαι απ'αυτούς τους βολεμένους που δουλεύει από τα 16 του. Που έβλεπε τον πατέρα του τυχαία το απόγευμα στο σπίτι επειδή χτυπάει 16ωρα καθημερινά. Από τους βολεμένους που δουλέψανε και δουλεύουν μέσα στα σουβλάκια και στις ψησταριές. Τέτοιος είμαι. Όποτε θελήσεις έλα να βολευτούμε παρέα. Βολεύομαι με πτυχίο φαρμακευτικής στο σουβλατζίδικο του πατέρα μου. Δεν φαντάζεσαι πόσο βολικό είναι. Κάνω και πρακτική μέσα στην ψησταριά... με τα αμινοξέα.

    Οι απόψεις σου είναι γνωστές καραγκιοζιές νεοέλληνα που θέλει να νομίζει ότι ο κομμουνισμός είναι κάτι "ψαγμένο" και μουράτο.

    Επίσης... το ότι είσαι αριστερός δεν σημαίνει ότι είσαι και ΚΕΚΕΣ. Οι ΚΕΚΕΔΕΣ δίνουν τα λεφτά τους στο κόμμα τους. Όχι όλοι όμως... οι βουλευτές του ΚΚΕ. Και αυτό μόνον επειδή το κόμμα τους προσφέρει τα προς το ζην. Οι υπόλοιποι αγοράζουν κουπονάκια των 2 ευρώ. Α, και κάτι άλλο που είπε ο μαρξ ήταν και το σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα. Ε, λοιπόν εμείς ζούμε στην βαρβαρότητα.

    Σαν κάτι ζωάρες μου απαντάς εδώ που νομίζουν ότι άμα δεν πιείς κόκα κόλα θα γίνει η επανάσταση. Να πιείς κόκα κόλα. Βάλε και το diesel το παντελονάκι. Να το βάλεις εσύ όμως όχι να σε βάλει αυτό..
    Για το που δίνεις τα λεφτά σου δεν νομίζω ότι έχει σχέση με το αν είσαι αριστερός ή όχι. Αυτά που λες περί δωρεών και ενισχύσεων των κομμάτων μοιάζουν με την αμερικανική "φιλανθρωπία" που νομίζουν ότι άμα τσοντάρουν 10 100 1000 2000 άτομα θα λυθεί το όποιο πρόβλημα. Δεν είναι έτσι. Χρειάζεται σύστημα... όχι η κάθε ψωροκώσταινα να δώσει τα λεφτά της να γίνουν τι; να θρέφουμε και άλλο το συστηματάκι μας;

    Ναι χώνε τα στους πασόκους και στους νεοδημοκράτες και στους κεκέδες να τα χώνεις. Χώστα λίγο και σε σένα όμως. Λίγη αυτοκριτική δεν κάνει κακό.

    Και τώρα αφού νομίζω ότι απάντησα σε όλες τις παρακμιακές ερωτήσεις σου, για πες μου λίγο γιατί μα την παναγία δεν έχω καταλάβει ακόμη... γιατί ο αγγλοτραφής αριστερός φοιτητής πρέπει να είναι λεφτάς; στην αγγλία σπουδάζουν οι λεφτάδες; στην αμερική ναι έχεις δίκιο. Στην Αγγλία και γενικότερα στην "δύση" όμως το κράτος είναι σίγουρα καλύτερο από δω. Εμείς εδώ είμαστε μια τριτοκοσμική χώρα. Οι κομμουνιστές είναι και διεθνηστές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος αριστερός να μην πρέπει να σπουδάσει στην δύση. Τι έχει η δύση; ότι είναι εδώ είναι και στην δύση. Με μια μικρή διαφορά. Εδώ είμαστε καπιταλιστές σε τριτοκοσμική χώρα. Εκεί ο καπιταλισμός δουλεύει. Δεν με νοιάζει όμως η ίδια κατάσταση είναι. Άρα ξαναρωτώ, γιατί να μην πάω να σπουδάσω αγγλία. Γαλλία ρε παιδί μου. ΔΥΣΗ ρε παίδι μου.

    Υ.Γ. Συγνώμη για την επίθεση μου και την κακή γλώσσα μου σε μερικές περιπτώσεις. Δεν έχω σκοπό να σε θίξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στο είπα και στο ξαναλέω ότι δεν είμαι κομμουνιστής. Για μένα κομμουνισμός είναι η χούντα του προλεταριάτου, οπότε δε νομίζω ότι ο κομμουνισμός είναι κάτι ψαγμένο και μουράτο. Για πες μου μια χώρα όπου απέδωσε ο κομμουνισμός και όλα είναι μέλι γάλα. Δε λέω να μη σπουδάσει κανείς στη δύση. Απλά λέω για όσους έχουν τις φραγκάρες, πάνε να σπουδάσουν σε μια δυτική χώρα και μιλάνε για εργατική τάξη και τα προβλήματα της εκ του ασφαλούς. Και αυτοί είναι οι πρώτοι που θα βολευτούνε στο σύστημα. Πίστεψε με και την αυτοκριτική μου κάνω και με το παραπάνω και για να μη νομίζεις ότι είμαι κανένας βολεμένος σου λέω ότι δουλεύω μέσα σε κατάψυξη (αυτό σημαίνει -35C)και πολλές φορές χτυπάω και δεκαοχτάωρα. Όσο για την Ε.Σ.Σ.Δ. επέτρεψε μου να ξέρω γιατί η γυναίκα μου κατάγεται από χώρα της πρώην κοινοπολιτείας. Έχω πάει εκεί και από τα απομεινάρια του κομμουνισμού που είδα σε συνάρτηση με τους ανθρώπους που συζήτησα έβγαλα τα συμπεράσματα μου. Άρα δεν είμαι τόσο άσχετος όσο λες και νομίζεις. Εγώ αυτό που λέω και πιστεύω είναι ότι και την κόκα κόλα σου πρέπει να πιεις και το diesel να βάλεις και να χαρείς ότι σε τραβάει σ' αυτή τη ζωή. Να μην τρως αέρα κοπανιστό από το σύστημα. Στην Ιταλία δεν πληρώνεις στα πανεπιστήμια, στην Αγγλία πληρώνεις στα περισσότερα. Και μην ξεχνάμε ότι στην Αγγλία και στη δύση γενικότερα δεν πληρώνεις μόνο για τα βιβλία σου και το πανεπιστήμιο αλλά και τα έξοδα διαβίωσης είναι μεγάλα. Αυτό σημαίνει ότι δε μπορεί να πάει ο καθένας μας. Άρα πρέπει ν αυπάρχουν φράγκα. Για άλλη μια φορά σου λέω γιατί δεν εννοείς να το καταλάβεις:1)δεν έχω κόρη και παιδιά γενικώς (οπότε πάλι έπεσες σε άτοπο), 2)δεν είμαι ούτε πρόκειται να γίνω ποτέ κομμουνιστής, 3)δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό χώρο (είναι συνειδητή μου επιλογή).
    Κάτι που δεν καταλαβαίνω με 'σένα. Από τη μια μου δίνεις την εντύπωση ότι είσαι σκεπτόμενο άτομο και από την άλλη ότι κουβαλάς άχυρα στο μυαλουδάκι σου. Φάσκεις και αντιφάσκεις. Δουλεύεις λες σαν είλωτας (όπως και εγώ) και υπερασπίζεσαι τους φραγκάτους και κόπτεσαι γι' αυτούς. Γιατί; Για να μεγαλώσει κι άλλο η ψαλίδα πλούσιων και φτωχών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το θέμα είναι απλά ότι μιλάμε άλλη γλώσσα. Έχεις δίκιο φταίω εγώ γιατί προσπαθώ να μιλήσω σε άλλο τόνο.

    Θα σου τα κάνω νιανιά λοιπόν.

    Γιατί επιμένεις ότι σε επικάλεσα κομμουνιστή; δεν είπα κάτι τέτοιο ποτέ. Νομίζω το έκανα ξεκάθαρο. Τέλος πάντων.

    "Ο κομμουνισμός είναι η χούντα του προλεταριάτου". Ο Σοσιαλισμός ουδέποτε εφαρμόστηκε όπως έχει γραφεί και στηριχθεί. Στις αρχές της σοβιετικής ένωσης κάτι πήγε να γίνει αλλά με τον κόκκινο τρόμο τα γκρεμίσανε όλα. Άμα τώρα εσύ θες να υποστηρίζεις ότι η ΕΣΣΔ ήταν κομμουνιστική εντάξει δικαίωμα σου. Μήπως πιστεύεις ότι και τώρα στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία; Βλέπεις και μεις εδώ το ίδιο με εκείνους κάνουμε. Βάζουμε την δημοκρατία από μπροστά και λέμε είμαστε ελεύθερη χώρα. Δεν σε βλέπω να επιτήθεσαι στην δημοκρατία όμως... εκεί γιατί επιτήθεσαι στον κομμουνισμό; να επιτεθείς στους ρώσσους που μια ζωή ήταν φιλοβασιλικοί και χουντάκιδες. Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ και οι κινέζοι. Τέτοιοι λαοί με χιλιάδες χρόνια βασιλείας δεν αλλάζουν έτσι εύκολα. Κίνα-Ρωσία τι να πουν; μια ζωή με τα σκίπτρα στο χέρι είναι.

    Ο κομμουνισμός δεν αναφέρεται σε φραγκάτους. ΤΕΛΟΣ. Είναι σαν να μου λες ότι οι φεράρι φτιάχνει αμάξια για τους εργάτες. Κοινώς, συμφωνώ μαζί σου. Όποιος λέει ότι είναι αριστερός και έχει τις σπιταρόνες και τα κότερα δουλεύει τον κόσμο. Αυτούς κυνηγάει ο κομμουνισμός.

    Στην Αγγλία πληρώνεις 3,000 λίρες (4,500) τον χρόνο δίδακτρα. Δηλαδή 375 ευρώ τον μήνα. Τόσα δίνουν εδώ για να κάνουν φροντηστήρια σε ΕΝΑ μάθημα. Το κόστος ζωής εκτός λονδίνου είναι το ίδιο, ίσως και χαμηλότερο από την ελλάδα. Νομίζω ένα ρεπορτάζ να δεις στο μέγκα για τις τιμές στην ελλάδα θα καταλάβεις. Επίσης... στην αγγλία έχουν 7,200 έλληνες φοιτητές. Πες μου ότι όλοι αυτοί είναι φραγκάτοι και εγώ θα ψηφίσω ΛΑΟΣ στις επόμενες εκλογές. Δεν είναι φραγκάτοι. Το ξέρω από προσωπική εμπειρία εφόσον σπούδαζε ο ξάδερφος μου εκεί και μόνον λεφτάς που δεν ήταν.

    Και πάλι, δεν είπα ότι έχεις παιδιά... το "πρέπει να το πεις στην κόρη σου" δεν σημαίνει τίποτα παρά "κάνε κουμάντο στο σπίτι σου". Μεταφράζεις όπως θες ότι γράφω. Είπα φταίω εγώ. Το ξεκαθάρισα και αυτό.

    Τέλος, δεν δουλεύω ΕΓΩ σαν είλωτας. Αλλά ο πατέρας μου. Εγώ απλά δουλεύω από μικρή ηλικία για να τον βοηθάω. Δουλεύω γιατί αγαπάω τον πατέρα μου. Θα μπορούσα να κάθομαι όλη μέρα. Δεν δουλεύω για τα λεφτά, δουλεύω ώστε να μην κουράζεται εκείνος τόσο. Αυτός δυστυχώς είναι της γενιάς του παπαδόπουλου και του "πατρίς θρησκεία οικογένεια". Εγώ λοιπόν αναγκαζόμουν να πηγαίνω να δουλεύω μόνο και μόνο για να τον δω. Για να μιλήσουμε έστω και για να βριστούμε. Από 6 χρονών μέχρι τώρα που είμαι 26 δεν έχει κάτσει μια μέρα ολόκληρη στο σπίτι. ΜΙΑ. Ειλικρινά μια μέρα έτσι να περάσουμε καλά. Λοιπόν, το τελευταίο πράγμα που με νοιάζει είναι τα λεφτά. Να τα βάλουν εκεί που ξέρουν γιατί τουλάχιστον εγώ έχω στερηθεί άλλα πράγματα και όχι λεφτά. Μακάρι αύριο να μου λέγανε κάψε ότι έχεις και πήγαινε ζήσε στο δάσος με τους ανθρώπους σου. ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ θα το κανα.

    Τέλος πάντων δεν μπήκα εδώ να γράψω την ιστορία της ζωής μου και τα παράπονα που έχω από τον πατέρα μου και σίγουρα όχι να στηρίξω πλούσιους. Ο τζίμης ο πανούσης είχε πει ότι είτε τσικουετσέντο έχεις είτε μερσεντές στην κίνηση θα κολλήσεις. Τα υπόλοιπα δικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με λίγα λόγια συμφωνούμε. Όταν λέω κομμουνιστές του κώλου εννοώ τους φραγκάτους δήθεν και ντεμέκ αριστερούς ιδεολόγους. Όσο για τη δημοκρατία; Σου το είπα και στο ξαναλέω... Ψάξε στο blog να δεις αν μιλάω για τη δήθεν δημοκρατία στην Ελλάδα ή όχι. Μη βιάζεσαι να βγάζεις συμπεράσματα από ένα post για ένα άτομο. Και κάτι ακόμα. Νομίζεις ότι υπάρχει πιθανότητα να εφαρμοστεί ο κομμουνισμός σε κάποια χώρα όπως τον ξέρεις εσύ; Αποκλείεται σου λέω... Γιατί; Επειδή ο άνθρωπος είναι αρπακτικό ζώο και στο όνομα του όποιου κομμουνισμού θα κοιτάξει να πλουτίσει, να εκμεταλευτεί, να σκοτώσει, να κλέψει, να φανεί. Οπότε να μη ζούμε σε ουτοπίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;