Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Print this post

ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΛΜΠΑΝΗΔΕΣ

Το λοιπόν πριν από δύο εβδομάδες το κινητό μου τα ψιλοέπαιξε. Δεν αναγνώριζε τη memory card. Ούτε χρόνο έχει που το πήρα, οπότε με καλύπτει η εγγύηση (για όλα τα κινητά είναι δύο χρόνια). Πάω στο Vodafone Shop (μαζόχας συνδρομητής της εν λόγω εταιρίας χρόνια τώρα) και το δίνω. Ως εδώ όλα καλά. Ρωτάω την υπάλληλο αν μπορεί να μου δώσει ένα κινητό για όσο καιρό το δικό μου θα βρίσκεται για service εκτός πόλεως και νομού και μου λέει ότι όλα τα έχει δώσει γιατί έπεσαν πολλές βλάβες μαζεμένες. Άντε καλά! Μου ζητάει το νούμερο για να με καλέσει την επόμενη μέρα για να μου πει αν θα έχει κανένα διαθέσιμο εφόσον περίμενε να επιστρέψουν μερικά ή έστω τη μεθεπόμενη. Η υπάλληλος μου λέει ότι αν το service του κινητού κοστίσει πάνω από είκοσι ευρά θα με καλούσε κάποιος να μ' ενημερώσει. Της εξηγώ ότι με καλύπτει η εγγύηση και μου λέει αν η βλάβη οφείλεται σ' εμένα θα πληρώσω (π.χ. αν έπεσε κάτω η συσκευή ή αν έκανα κακή χρήση ή το έριξα μέσα στο νερό). Της λέω ότι φαίνεται στο κινητό ότι δε συνέβει κάτι τέτοιο γιατί είναι σαν καινούριο και τι μου λέει η βοϊδομοσχαρέστατη; "Αυτό δε φαίνεται (η κακή χρήση) και ότι θα αποφανθεί το service". ΚΑΙ ΠΩΣ Θ' ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΤΟ SERVICE ΜΩΡΗ ΑΝ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΙΓΜΑ ΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ; Την ψιλιάστικα την κομπίνα και της ξεκαθάρησα ότι από μένα δε βλέπει cent τσακιστό. Δεν είμαι τόσο γκάου που να το έριξα κάτω ή να έπεσε μέσα σε νερό και να απαιτώ να μου το κάνουν.
ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΤΤΤΤΤΤΤΤΤ!!!!!!!!!!!!!! 'Οσο κάλεσε εσάς άλλο τόσο κάλεσε και 'μένα
. Η τύπισσα μ' έκλασε για τα καλά.
Τεσπα! Έκανα υπομονή, βρήκα άλλο κινητό, αλλά χθες μου την έδωσε για τα καλά γιατί η μια εβδομάδα που μου είπαν ότι θα κρατήσει το service τελικά διπλασιάστηκε. Πάω πρώτα στα Goody's, σαβουρώνω τρία hamburgers, μία πατάτες και ένα χυμό καρότο (για να πάρω βιταμίνες), πήρα δυνάμεις και μετά πάω στο μαγαζί της Vodafone μέσα στη φούρκα και ρωτάω τι έγινε και αν υπάρχει κανένα νέο από το μέτωπο. "Βεβαίως κύριε, το κινητό σας είναι εδώ", είπε ο τυπάς - πωλητής. EXCUSE ME? "Από πότε είναι εδώ ρε μάστορα;", ρωτάω. "Από το Σάββατο κύριε", μου λέει. "Και γιατί δε με ειδοποιήσατε ρε παλίκαρε;", ξαναρωτάω. "Θα σας καλούσαμε σύντομα κύριε. Τις επόμενες μέρες", μου απαντάει. "Και γιατί δε με ειδοποιήσατε το Σάββατο ρε μεγάλε, τεράστιε και ανυπολόγιστε;", ξανά-μανά-ρωτάω. "Μια συγκεκριμένη μέρα καλούμε κύριε όλους όσους έφεραν τις συσκευές τους για service κύριε", μου ξανά-ανταπαντάει. ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΟΕΟ;
Πήρα τη συσκευή μου και έφυγα μπαρούτι εφόσον έριξα και το ανάλογο ξέχεσμα και σ' αυτόν το αποστειρωμένο πωλητή και στο αφεντικό του και στη μαλάκω την ανεύθυνη που είπε ότι θα τηλεφωνούσε αλλά δεν... (μπλέχτηκαν οι γραμμές μας που λέει και το γνωστό άσμα).
Μερικές σκέψεις που ακολούθησαν μετά το συμβάν; Μήπως το ότι καλούνε όλους μια συγκεκριμένη μέρα είναι μαρκετίστικο κόλπο; Δηλαδή αν καμιά μέρα έχουν αναδουλειά παίρνουν τηλέφωνα αβέρτα για να γίνει τζέρτζελο με σκοπό να φανεί ότι το μαγαζί έχει κίνηση; Μήπως αν δεν είχα εγγύηση και πλήρωνα για συσκευή θα ξεσκίζοταν να μ' εξυπηρετήσουν όλοι; Τελικά ο επαγγελματισμός λείπει από πολλούς μαγαζάτορες και τους υπαλλήλους τους. Ανευθυνότητα στα κόκκινα. Το μόνο που θέλουν μερικοί είναι να αποκαλούνται επιχειρηματίες και να κλαίγονται ότι δεν πάνε καλά οι δουλειές τους. Πως να πάνε καλά; Με τέτοια αντιμετώπιση περιμένουν από 'μένα να ξαναπατήσω εκεί; Τελικά είμαστε στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά από τις χώρες της Ευρώπης απέχουμε πολύ ακόμα και στα πιο απλά πράγματα. Αυτό μπορώ να το πω αποδεδειγμένα.

buzz it!

15 σχόλια:

  1. Χαχαχαχα! Συγνώμη Δημήτρη που γελάω με το πάθημά σου, αλλά το χιούμορ σου είναι απίστευτο! Λίγοι θα το περιέγραφαν έτσι! Χαχα! Μόνο το χιούμορ μας σώζει τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΓ. Εσύ και η Λούσυ μου φτιάχνετε το κέφι με κάτι τέτοιες αναρτήσεις... όλη την υπόλοιπη μέρα είμαι κατσούφα. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Σουζάνα Χαίρομαι όταν καταφέρνω να κάνω τους άλλους να γελάνε. Γιατί κατσούφα βρε; Σου έστειλα e-mail χθες. Το διάβασες;
    @Το χρυσό πιπί Τώρα αυτό που κολλάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. bre pare peristeria kala se leei to pIpi tha ta xriastis kai si kai oli mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @molemou Ταχυδρομικά περιστέρια; Α είναι έτσι ν' αρχίσουμε να στέλνουμε μυνήματα με τον καπνό. Γάμα τα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΤΡΑΒΗΞΕΣ...ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΙΧΟ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΙ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ Κ@ΛΟΧ@ΡΑ ΑΥΤΗ ΤΕΛΙΚΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φάση πρίν 5 χρόνια. Επιγραφικά όσο γίνεται
    Κινητό Νόκια χαλάει1 κουμπί, το πάω στα Nokiashop.
    -Περάστε σε μια βδομάδα, θα στοιχίσει 20€
    Πάω
    -Ξέρετε έπρεπε να του κάνουμε και αναβάθμιση λογισμικού, άλλα 50€ (!!!!!)
    -Δε με ενημερώσατε
    -Για να το πάρετε θα πρέπει να πληρώσετε
    -(Τά'χω πάρει στην κράνα, αλλά ήμουν τόσο ηλίθιος που πλήρωσα και έφυγα)

    Σημείωση: Τότε ήμουν από ήπιος έως αφελής, κατάσταση που άλλαξε άρδην φυσικά τα τελευταία χρόνια

    Πάω σπίτι να δω τί σκατά αναβάθμιση
    ΤΙΠΟΤΑ!
    Πατάω το χαλασμένο κουμπί, τίποτα!
    (70€) για το τίποτα
    -Ξαναπάω την άλλη μέρα με νεύρα
    -Αφήστε το να το δούμε
    Το αφήνω, με παίρνουν τηλέφωνο μετά από 2 βδομάδες!
    Πάω, αυτή τη φορά, πατάω όλα τα κουμπιά μπροστά της, δεν λειτουργούσαν 2!!
    -Αφήστε το
    -Δεν τ'αφήνω, θέλω τώρα τον τεχνικό
    -Μα έχει δουλειά
    -Δε με νοιάζει
    Κατεβαίνει ο τεχνικός με τα πολλά, μουρμουρίζοντας. Να μη σου πω τί επακολούθησε. Μόνο οτι το ζώο, μου είπε οτι έγώ το χάλασα γιατί μπορεί να ήμουν στο καράβι 10 μέρες και να το χάλασε η αλμύρα!!!!
    Μετά τις σχετικές φιλοφρονήσεις, αποφάσισα να απευθυνθώ στο ΙΝΚΑ.
    Το σηκώνει ένας αργόσχολος-αργόμισθος, και μου λέει, ΔΕΕΕΕΕΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΤΑΝΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΝΟΚΙΑ!!!! Στο διάτσο που μούέκανε τη ζημιά δλδ!
    Στέλνω γράμμα (αφού το μπουρδέλο το Ελλαδιστάν με παρέπεμψε στην πολυεθνική) στη Νόκια 4 τον αριθμό, φυσικά με γράψανε.

    Μετά από 1 μήνα, ένα βράδυ, πήρα μια πέτρα και βάδιζα προς τη τζαμαρία του Nokiashop...

    Φτάνω και βλέπω 2 κάμερες. Δυστυχώς δεν είχα προνοήσει να φορέσω κουκούλα...
    Αφήνω τάχα μου την πέτρα να γλιστρίσει απ'το χέρι μου και επιστρέφω την επομένη φορώντας κασκόλ μέχρι τα μάτια. Γα... την γκαντεμοτύχη μου, περνά ένας ζητάς και με σταματά για εξακρίβωση στοιχείων

    Ευτυχώς, την πέτρα δεν την είχα στο χέρι ακόμα.

    Μετά το άφησα δε με θέλει είπα. Όντως δε με ήθελε

    Αυτά... Φυσικά δεν ξαναγόρασα ποτέ Νόκια στη ζωή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σιγα μην βγαλεις ακρη με μεγαλο κολλοσους σαν την βονταφον....
    με δουλευεις ρε μητσο,ειδες ποτε μαριδα να καταβροχθιζει καρχαρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το σχολιο με τα περιστερια μαλλον κολλαει στα ταχυδρομικα περιστερια,αν καταλαβα ορθως!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @σουζάνα Το έστειλα.
    @παλαλός Τίποτα δε δουλεύει και αν κατά λάθος δουλέψει κάτι καλά να είσαι σίγουρος ότι θα είναι για λίγο και μάλλον θα θέλουν να μας τσουρομαδήσουν οικονομικά.
    @ektoras Καλά μιλάμε τα Nokia Shops είναι εντελώς για τα μπάζα. Και σ' εμένα έτυχε και εννοείται ότι έχω να πάρω Nokia αρκετά χρόνια. Ναυτικός είσαι και αναφέρεις καράβι;
    @spyros1000 Μα επειδή δεν πρόκειται να βρω το δίκιο μου με κολοσσούς γι' αυτό τους βρίζω. Μου βγαίνει το άχτι τουλάχιστον. Όσο για τα περιστέρια και 'γω αυτό νομίζω. Ταχυδρομικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καμμία σχέση, δεν είμαι ναυτικός! Αυτή τη μαλακία του ήρθε να πεί το ζώο το τρισκατάρατο εκείνη τη στιγμή!

    Και του απάντησα σιγά ρε μεγάλε μην είχα ανέβει και στα Ιμαλάϊα, το θυμάμαι χαρακτηριστικά!!!!!

    Μιλάμε φίλε άσε, τα παίρνω και έτσι μούρχεται να πάω τώρα να το σπάσω το μπουρδέλο, αλλά προδόθηκα... Μετά από τα σχόλια θα μας την πέσουνε, και ήταν ευκαιρία ρε γμτ, με αυτά που γίνονται

    Τί μου το θύμισες σε λέεωωω!
    Γ...ω τα υπουργεία τους, ρε φίλε, έτσι μούρχεται να πάω να πάρω τώρα εισιτήρια να φύγω απ'την κωλοχώρα, 2-3 χιλιάρικα να είχα μόνο στην άκρη!
    __________________________________
    Προς μπάτσους: Δεν θα κάνουμε αυτά που γράφουμε, οτιδήποτε συμβαίνει είναι συμπτωματικό ή προβοκάτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προφανώς εννοούσε το ζωντόβολο, επειδή ο ηλίθιος ο καταναλωτής την πρώτη φορά που το πήρα νόμιζα οτι το πήρα φτιαγμένο και δεν το έλεγξα μπροστά τους λές και είχα καμμια υποχρέωση, επειδή δεν το πήγα την ίδια στιγμή αλλά την επόμενη μέρα, αυτός στη 1 μέρα πρόσθεσε ένα μηδενικό, τις έκανε 10, εμένα ναυτικό όπως λές και εσύ, για να μου πεί και καλά οτι αυτός την πρώτη φορά το έφτιαξε, αλλά το 15άωρο; ούτε καν 24ωρο που διαμεσολάβησε μέχρι να του το πάω τη δεύτερη φορά το χάλασα εγώ. Άν κατάλαβες τίποτα, κατάλαβα και εγώ, μιλάμε πού μπορεί να φτάσει ο π...ης ο Ελληναράς για να σε βγάλει μαλάκα. Τη 1 μέρα θα την κάνει 10 και εμένα ναυτικό! μούτσο, λοστρόμο! Κατάλαβες;
    Για αυτό όταν ξαναπήγα τα πάταγα όλα τα κουμπιά μπροστά τους, και όχι δεν "ξαναφτιάξανε" αυτά που ο μαλάκας ο λοστρόμος υποτίθεται οτι χάλασα, αλλά χαλάσανε άλλο 1!
    Όσο για την... αναβάθμιση, εκεί να δείς νεύρα. Να του λέω του παλιόπουστα. Δείξε μου τί καινούργιο έκανες και μου πήρες 50€ και να με κοιτάει σα χάνος. Ότι κατάλαβες, κατάλαβα φίλε Χακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ektoras Πάλι καλά που δε σου είπε "καλσσική περίπτωση βλάβης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;