Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Print this post

ΨΗΦΙΖΩ BON JOVI

Τριάντα έξι χρονών πατημένα εδώ και μια εβδομάδα και ένα μεγάλο μου όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Οι Bon Jovi έρχονται για μία και μοναδική συναυλία στην Ελλάδα στα πλαίσια της παγκόσμιας περιοδείας Circle tour. Το γεγονός θα λάβει χώρα στης 20 Ιουλίου 2011, ημέρα Τετάρτη στο Ο.Α.Κ.Α. Οι πόρτες ανοίγουν στις 18:30.
Αυτή τη μπάντα την ακούω από to 1984 που κυκλοφόρησαν και το πρώτο τους άλμπουμ. Δέκα χρονών παιδάκι ήμουν τότε. Αφορμή στάθηκε το τραγούδι που τους έβγαλε από την αφάνεια το Runaway. Το συγκεκριμένο κομμάτι γράφτηκε από τον frontman της μπάντας Jon Bon Jovi και έναν έλληνα της διασποράς. Για την ακρίβεια τον ελληνοαμερικάνο George KarakoglouKarak για συντομία). Από τότε κόλλησα. Αυτή η μπάντα μ' έκανε λάτρη της Rock και της metal.
Η μουσική τους με συντρόφευε και με συντροφεύει ακόμα σε όλες τις καλές και κακές στιγμές της ζωής μου. Όταν αναπολώ το παρελθόν, ότι και να θυμηθώ στο πίσω μέρος του μυαλού μου ακούγεται κάποιο τραγούδι των Bon Jovi που έχω συσχετίσει με την κάθε κατάσταση, καλή ή κακή. Αυτή η μπάντα είναι το soundtrack της ζωής μου.
Όταν χαιρόμουνα το γιόρταζα με δυνατά τραγούδια της συγκεκριμένη μπάντας, όταν ήμουν λυπημένος με συντρόφευαν οι μπαλάντες τους, όταν ήμουν μόνος ήταν η παρέα μου. Μια από τις μεγαλύτερες επιθυμίες μου ήταν να δώσουν συναυλία στην Ελλάδα και επιτέλους το όνειρο μου παίρνει σάρκα και οστά. Είκοσι έξι χρόνια αναμονής τελικά άξιζαν τον κόπο.
Βέβαια η χαρά μου έγινε μεγαλύτερη όταν πήρα δώρο γαι τα γεννέθλια μου ένα εισιτήριο για τη συναυλία. Όχι ότι να 'ναι αλλά το ακριβότερο. 350 ευρώ παρακαλώ. Ένα δώρο που θα με φέρει σε απόσταση αναπνοής από τη μπάντα. Ένα δώρο από τα κοντινά μου πρόσωπα που ξέρουνε την τρέλλα μου με τη μουσική και τους Bon Jovi . Θέλω να τους ευχαριστήσω δημοσίως και από 'δω.
Με την πάροδο των χρόνων πολλοί ροκάδες και μεταλάδες φίλοι των μαθητικών χρόνων τώρα είναι κουστουμάτοι με σοβαρές δουλειές, οικογένεια και άλλα μουσικά ενδιαφέροντα (σκυλάδικα κυρίως). Όταν άκουγαν ότι ακόμα ακούω την ίδια μουσική μου έλεγαν : "Καλά δεκαπέντε χρονών είσαι ακόμα;". Καλύτερα γερασμένος δεκαπεντάχρονος ροκάς παρά κοστουμάτος γιάπης ή επαγγελματίας κονσέρβας με πεοδείκτη και σοβαροφανές υφάκι.
Κάθε φορά που έρχεται μια μεγάλη μπάντα για συναυλία στην Ελλάδα όλοι οι άσχετοι βγαίνουν στα κανάλια για να πούνε την άποψη τους η οποία αξίζει πολύ λιγότερο από τα σκουπίδια. Το ίδιο έγινε όταν ήρθαν οι Rolling Stones, οι AC/DC, οι Aerosmith και άλλοι. ο κάθε άσχετος βγαίνει στα κανάλια να πει τη χαζομάρα του και να εκθειάζει το συγκρότημα όχι επειδή είναι fan και γουστάρει τη μουσική του αλλά γιατί νομίζει έτσι είναι μέσα στα πράγματα και για να φανεί. Τηλεμαϊντανοί σε μεσημεριανάδικα που πέρα από το σκυλάδικο, τη Lady Gaga άντε και τη Madonna δεν ξέρουν τίποτε άλλο και τους βλέπεις σε διάφορα πλάνα να χορεύουν εκστασιασμένοι στις μπουζουκλερί, εκφράζουν απόψεις. Το κορυφαίο είναι όταν κρίνουν και τη στάση ζωής των καλλιτεχνών και τους εκθειάζουν ενώ στην πραγματικότητα δεν έχουν ιδέα. Αυτή είναι η ελληνική τηλεοπτική πραγματικότητα. Κάλπικη, γιαλατζή, ντεμέκ, δήθεν. Αυτό με συγχίζει περισσότερο απ' όλα. Όταν οι φελλοί που επιπλέουν μιλάνε για όλους και για όλα χωρίς να ξέρουν τι λένε και άλλοι που πρέπει να ακουστούνε όπως είναι ο ραδιοφωνικός παραγωγός Γιάννης Πετρίδης και άλλοι γνώστες του αντικειμένου δεν τους βγάζουν να μιλήσουν στην τηλεόραση.
Τέλος πάντων. Δεν ξέρω πόσοι από εσάς θα βρεθείτε στη συναυλία αλλά ξέρω πως θα γουστάρουμε όλοι τρελά. Πάρτε μια δόση από μερικά videos για να γουστάρετε! Σύντομα θα υπάρξει και ένα εβδομαδιαίο αφιέρωμα στους Bon Jovi στο hackaday 's web radio με καθημερινές εκπομπές όπου θα ακουστούνε πολλά τραγούδια, live εκτελέσεις, σπάνια τραγούδια, διασκευές που έκαναν από άλλες μπάντες και καλλιτέχνες κ.α. Θα αναρτηθεί και σχετικό video στο You Tube.


Υ.Γ.: Ένα μελανό σημείο είναι οι τιμές των εισιτηρίων που ξεκινάνε από 50 ευρώ και φτάνουν τα 350. Αυτή η μανία του έλληνα με την αρπαχτή δε λέει να βγει από το DNA του. Άλλη μια ένσταση είναι ότι το μπροστινό μέρος που φέρει το όνομα Cosmote Circle (μπροστά στη σκηνή) και για να μπεις σ' αυτό πρέπει να σκάσεις 350 ευρώ, σε άλλες χώρες είναι μέρος γαι τα μέλη του επίσημου fan club των Bon Jovi που έχει έδρα στις Η.Π.Α. Είπαμε, να βγάλετε λεφτά αλλά όψι και έτσι. Εδώ στην Ελλάδα γιατί να μην ισχύουν τα προνόμια του fan club;



































buzz it!

7 σχόλια:

  1. Γειάσου Δημητράκη!έρε και τι μου θύμισες τώρα με αυτό το ποστάκι...αξέχαστες εποχές,πόσες φορές έκλαψα με το 'I'll be there for you'πόσες φορές τους ακούγαμε και μας σηκωνόταν η τρίχα,κάγκελο (παιδάκια τότε βλέπεις)...ξανάγινα έφηβη κοπελίτσα για λίγο μέσα από τα κλιπάκια,τους...απίστευτες εποχές!ένα από τα σημαντικότερα,ρόκ συγκροτήματα..'I ll be there for you, when you breathe i want to be the air for you,i'll still the sun from the sky for you...words can't say what love can do...i'll be there for you'...απίστευτοι στίχοι πιστέυω,ακόμη και η πιό σκληρή καρδιά θα λύγιζε με αυτούς...ε,είδες μου κόλλησε τώρααααα!χαααααααχαααααααχαααααααααχαααχαα!πολύ ωραίο ποστάκι!μπράβο και μου θύμισες παλιές,όμορφες,ξεχασμένες στο ντουλάπι του χρόνου εποχές που αγαπώ...να'σαι καλά με έκανες να νιώθω,ξανά κοριτσάκι για λίγο συγκινήθηκα..καλο μεσημέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί ωραία... κι εγώ θέλω να πάω αλλά δε θα μπορώ να είμαι τόσο κοντά :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Αθανασία Η μουσική είναι χρονομηχανή. Θυμάσαι ένα τραγούδι από το παρελθόν και μαζί με αυτό όλες τις καταστάσεις που έζησες την εποχή εκείνη και τις έχεις συσχετίσει με αυτό. Από τα καλύτερα ταξίδια!
    @Σουζάνα Xατζηνικολάου Αν το παλέψεις πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις. Έλα και δε θα το μετανιώσεις. Θα στήσω και δικό μου show. Θα μας δείξουν τα κανάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τυχεράκια τελικά έχεις ανθρώπους γύρω σου που σ'αγαπάνε και σε νοιάζονται και όλο παραπονιέσαι:))
    Δεν θα βλέπεις την ώρα να περάσουν οι μήνες να'ρθει η πολυπόθητη μέρα.
    Αιώνιος έφηβος για πάντα να μείνεις!

    Τα θαλασσινά μου @@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @zoyzoy Αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια. Μπορεί να περιστοιχίζομαι από άπειρους μαλάκες αλλά έχω και δικούς μου ανθρώπους με όλη την έννοια της λέξης. Αυτό το αιώνιος έφηβος μου άρε. Να το λες πιο συχνά. Τα θαλασσινά σου @@ πως να τα εκλάβω; Στην ιντερνετική αργκώ @@ αημαίνουν αρχίδια. :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε!όχι και σ αρχίδια βρε Δημήτρη εγώ φιλιά σου στέλνω εσύ τα'κανες ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @zoyzoy Εγώ σου είπα τι σημαίνει πραγματικά στην ιντερνετική γλώσσα. Αφού μου στέλνεις φιλιά... δεκτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;